xstreem Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Våt: Nej Religion är en konstig sak... Väldigt konstig! Eller jo, jag tror nog på ödet! Edit: Tvi på den nya sidan! Redigerad 13 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vote:......nej. Hm orka tro på sånt sk*t ne alla vet ju att innan människan kom dinosarierna osså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vote: Nej! För fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Diverse sajter, böcker och i vissa dokumentärer! .jaha... men kan du nån sån sida då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 .jaha... men kan du nån sån sida då? Inte utantill, men söker du på gewgle borde du hitta någonting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Inte utantill, men söker du på gewgle borde du hitta någonting! STOR BOKSTAV va ska ja söka på då?????????? EDIT: http://www.churchofsatan.com/Pages/Fearswedish.html e de sånna lagar? om man bläddrar ner en bit... orkar inte läsa all den där texten om de e de.. e de där alla "lagar" ?? Redigerad 14 mars, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 http://www.churchofsatan.com/Pages/Fearswedish.html e de sånna lagar? om man bläddrar ner en bit... orkar inte läsa all den där texten om de e de.. e de där alla "lagar" ?? Det där är inte alla "lagar", men en bra början! Jag kan väl inte kalla mig en expert på ämnet, m,en jag vet att COS hade(har) en sorts bibel, faast med satansimen... eller hur man nu ska beskriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Vote: Nej edit: de som är satanister(eller liknande) är lika korkade som kristna man är ju inte mycket smartare om man tror på nåt övernaturlig bara för att det är mot kristendomen. båda är ju lika mycket hokus pokus... Redigerad 14 mars, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vote: Nej edit: de som är satanister(eller liknande) är lika korkade som kristna man är ju inte mycket smartare om man tror på nåt övernaturlig bara för att det är mot kristendomen. båda är ju lika mycket hokus pokus... Den ateistiska satanismen (tack Funnylin) kallar sej för satanism just för att den står för kristendomens s.k synd. Det betyder inte riktigt att de tror på satan i sin renaste form, utan det är mer för att det som han står för är kristendomens motsats - det roliga, det fria, den ateistiska satanismens princip. När det gäller den här religionen är det inte så mycket "övernaturligt". Det är så som jag ser det, men jag må ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag tror inte på gud eller "himlen",,, om jag tänker efter... men om jag tänker vidare... Äsch, Jag vet inte! Allt är skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag tror på anarkism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Välj rätt, va buddisht!! Finn lycka genom lugn och ro och ta hand om dig själv istället för att tro på på gudar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Välj rätt, va buddisht!! Finn lycka genom lugn och ro och ta hand om dig själv istället för att tro på på gudar! Vem var buddha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Någon mer som vill göra reklam för religion? Vi har en satanism för 4:90, och en buddha för 2:50.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Välj rätt, va buddisht!! Finn lycka genom lugn och ro och ta hand om dig själv istället för att tro på på gudar! Låter väldans socialt, det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nej är inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vote: Nej Jag anser att ha en religion är som att vara insnärjd i någon annans tankar och sätt att leva (bibeln t.ex. säger hur man ska leva)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag är buddhist, så ja. Är väl egentligen fel att säga att man är troende då... För buddhismen har ju inga gudar elelr högre stående väsen, right? Och nej jag är inte troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Är väl egentligen fel att säga att man är troende då... För buddhismen har ju inga gudar elelr högre stående väsen, right? Muffkaka då. Behöver väl inte tro på gudar, utan mer på filosofin. Så tolkade jag det i alla fall. Om du ska döda mig, sikta inte mot hjärtat. Ähm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 jag gillar inte barn) Förutom att äta dem då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts