Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaha är du troende ? isfåfall kan du srkiva vilken tro du har och vad som är bra med att vara troende ! VOTE : nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) *CENSURERAD* Vote: nej Redigerad 12 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vote: Nej Onödigt enligt mig.. Fattar inte att man kan vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag kan inte förstå varför man blir troende p.g.a sina föräldrar, de har väl ingenting att göra med huruvida man tror på det religionen säger, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag kan inte förstå varför man blir troende p.g.a sina föräldrar, de har väl ingenting att göra med huruvida man tror på det religionen säger, eller? Nej tycker inte det. Själv är jag emot allt som har med religon att göra ! Det skapar bara massa krig och tjafs ! Men visst är det bra om den kan hjälpa folk o s v. Men sen kan det ju användas på fel sett som t.ex Knutby ! Nej Citerar Sex pistols : I Am a Anti - Christ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vote: Så fan heller. Finns ingen anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag är buddhist, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag är buddhist, så ja. Hmm är du född buddhist eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hmm är du född buddhist eller ? Nepp, själv-konverterad. Är inte asiat eller något, som ni fördomsfulla människor kan råka tro då ni hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Vote: Nej, jag är för smart. Redigerad 12 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nepp, själv-konverterad. Är inte asiat eller något, som ni fördomsfulla människor kan råka tro då ni hör det. Jaha ok. Kan du berätta lite om Buddhismen ? Skulle gärna vilja veta lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vote : Nej, Jesus är trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaha ok. Kan du berätta lite om Buddhismen ? Skulle gärna vilja veta lite ! Hmm, jag är väl inte någon hardcore-buddhist, till exempel ber eller mediterar jag aldrig, men jag tycker att filosofin är rätt. Skada inte medmänniskor, ljug så lite du kan och så vidare. Till skillnad från islam eller kristendom finns inga speciella straff som kommer utfärdas om du missköter dig, utan du får klara dig själv. Buddha har också funnits på riktigt, och det är bevisat, till skillnad från Jesus Kristus. Grundstommen är väl att buddhism är en väldigt human religion som är ganska "avslappnad". Då kristna går i kyrkan då och då har buddhister inga sådana krav. Religion för slackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Bah, religion är för tramsare som inte vill inse att dör man så dör man. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vote : Nej, Jesus är trams. Vilken oerhört smart kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nope. Är bara "kristen". Har dock respekt för alla som är (och inte är ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nope. Är bara "kristen". Har dock respekt för alla som är (och inte är ). Så du är inte troende, men kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Så du är inte troende, men kristen? Tekniskt sett är jag också det, eftersom jag är döpt i svenska kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tekniskt sett är jag också det, eftersom jag är döpt i svenska kyrkan. Tack för att du svarar åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tekniskt sett är jag också det, eftersom jag är döpt i svenska kyrkan. Fan vad jag önskar att man kunde bli "odöpt". En sak är säker, om jag någon dag får barn (inte särskilt troligt, jag gillar inte barn) skall dom absolut inte döpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts