ZcruweN Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tja allihopa nu är det så att det är nått fel på mitt VC, varje gång jag startar det så blir det ett fel ljud(om ni vet hur det låter) sen när jag dör(bara på andra ön) så stängs spelet ner och det står "GTA vc har stött på ett problem" jag behöver hjälp med att fixa det. just det, det är PC versionen om ni undrar! Jag har inga moddar installerade, men jag har MTA installerat kan det vara det som gör att det inte funkar tro? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Asså är det ingen som vill hjälpa mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det är inte ditt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Och hur vet du att det inte är mitt??? Just det du kan inte säga "det är inte ditt" om du inte kan bevisa det. Bara så du vet så Fick jag det av en kompis för han vella inte ha det längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 BILLIG SVETS - Provat att installera om.. diarrehampus - Vet du själv vad du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Mitt vice city är också lite instabilt, ibland så hänger det sig också och säger "gta har stött på ett problem" eller ngt i den stilen. Har installerat om det, men tror det beror på moddarna. Men jag har en känsla av att det är datorn som är snurrig, datorer är oberäkneliga :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 BILLIG SVETS - Provat att installera om.. Har gjort det nu men det är fortfarande samma sak igen, ett fel ljud, sen så stängs det av när jag dör. Och jag har fortfarande MTA installerat, kanske ska prova avinstallera det och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Avinstallera Spara save-filerna i annan mapp Ta bort VC-mappen Starta om datorn Installera VC Lägg i save-filerna igen Så, nu har du en clean installation av VC. I annat fall är det din dator det är fel på. Att ljudkortet inte passar ihop med grafikkortet och att processorn börjar brinna för att du rör musen och sen säger Windows "användaren har rört musen, datorn startas om". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Har gjort som du sa Ufosxm, och jag kan säga att det FUNKAR så himmla glad att veta om att man äntligen kan köra VC felfritt och att det inte stängs av när man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts