killen90 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag ska kalla det GTA: CO (Grand Theft Auto: Chicago) och undra om någon e med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag skulle helst vilja men jag kan inte alls modda :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Men.. Inte för att vara taskig eller något men det är väldigt onödigt att starta en TC till VC när man tydligen: 1. Inte har någon erfarenhet när det gäller modding. 2. Inte har något förberett. Och jag tror nog att alla här redan vet att denna mod inte kommer att bli något. Jag vill inte vara taskig på något sätt.. Redigerad 12 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Håller med kaboom fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Håller med kaboom fullt Din signatur till trådskaparen kan inte passa mycke bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Din signatur till trådskaparen kan inte passa mycke bättre! Håller me till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hur går det med GTA: CO? Är det färdigt snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hur går det med GTA: CO? Är det färdigt snart eller? Haha, ja, stora projekt brukar vara klara på ett dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hur går det med GTA: CO? Är det färdigt snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Förresten, det är nog ingen idé att vänta ens, det kommer aldrig bli nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Förresten, det är nog ingen idé att vänta ens, det kommer aldrig bli nått. Ähh de blir säkert nått.. va inte såå nedlåten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag ska kalla det GTA: CO (Grand Theft Auto: Chicago) och undra om någon e med! Vänta på GTA new york istellet den e färdig om ett år typ men vi gör STORA framsteg! spana in den på gtaforums.com under modshowroom ach maps så hittar du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vänta på GTA new york istellet den e färdig om ett år typ men vi gör STORA framsteg! spana in den på gtaforums.com under modshowroom ach maps så hittar du nog Varför kan du inte göra en direct länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ähh de blir säkert nått.. va inte såå nedlåten.. Det kan ju bli något.. Men eftersom att han är helt själv och inte har erfarenhet när det gäller modding (Vad jag vet) så kommer ju det inte direkt bli någonting stort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det kan ju bli något.. Men eftersom att han är helt själv och inte har erfarenhet när det gäller modding (Vad jag vet) så kommer ju det inte direkt bli någonting stort... De e klart! men ändå..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Men blev det någonting av ditt projekt??? Är lite nyfiken :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Men blev det någonting av ditt projekt??? Är lite nyfiken :"> Haha tror inte de då tror ja vi skulla va updaterade om de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts