killen90 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur man gör en ny player modell till VC. Vilket program använder man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Zmodeler, men det är inte så många som kan öppna player.dff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Finns det inte något annat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo det finns fler program... Men zmodeler är väl det enklaste att börja med eftersom det finns mest guider till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo det finns fler program... Men zmodeler är väl det enklaste att börja med eftersom det finns mest guider till det. Men jag kan inte öppna player.dff! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men jag kan inte öppna player.dff! :'( Precis, nästan ingen som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Här är ett dff_plugin som gör att man kan öppna player.dff i zmodeler: Jag tror det var Fireblade som la upp det för ett tag sen...dff_plugin.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Här är ett dff_plugin som gör att man kan öppna player.dff i zmodeler: Jag tror det var Fireblade som la upp det för ett tag sen... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GTA Erik du är min räddare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TACK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Här är ett dff_plugin som gör att man kan öppna player.dff i zmodeler: Jag tror det var Fireblade som la upp det för ett tag sen... Japp det stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det funkar ändå inte att sätta in dom i spelet igen utan ett program med stöd för skelett om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Det funkar ändå inte att sätta in dom i spelet igen utan ett program med stöd för skelett om jag minns rätt Du minns fel. Man kan sätta in filen i spelet men man måste anpassa "bones" till modellen man har gjort med Blender.. Annars kommer inte modellen se så fin ut. (I spelet) Redigerad 12 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) *EDIT* Redigerad 13 mars, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts