RavenE Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Hmm...fake? Edit: Respekt! Ny sida Redigerad 18 mars, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm...fake? Edit: Respekt! Ny sida Konstig bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 SORRY FÖR DUBBELPOST, MEN JAG VET INTE HUR MAN LÄGGER IN TVÅ BILDER I ETT MEDDELANDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 SORRY FÖR DUBBELPOST, MEN JAG VET INTE HUR MAN LÄGGER IN TVÅ BILDER I ETT MEDDELANDE! Var hittade du dom? Skicka länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tror att springfield är i texas. Ibland så pratar de med en texas dialekt plus den där galna texasgubben. Och förut såg man såna där "buffalos" , de finns väl bara långt söder om USA som i texas. Det är bara vad jag tror iallafall. Det är typ bara 1 i hela staden som talar texas-dialekt så springfield ligger nog inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Offtopic: Förminska bilden RadiuZ. Den är extremt överdriven stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm...fake? Edit: Respekt! Ny sida .ser väldigt fejkat ut.. garaget pekar upp i luften o så.. men coolt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm...fake? Edit: Respekt! Ny sida Vart hittade du den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Juste, i ett avsnitt flyttade Bush in och blev granne med Simpsons. Bush är ju från texas också. Bush är från(edit: är född i) New Haven, Connecticut men dom säger bara att springfield är en av många städer det ryktas att han kommer ifrån Redigerad 18 mars, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag vet att det åtminstone finns 4 Springfield i USA. Massachusetts, Illinois, Missouri och Ohio har alla en stad med namnet Springfield. Dålig fantasi eller att de kanske bara älskar namnet vet jag inget om. Springfield är ett vanligt stadsnamn i USA det är som om en serie utspelar sig i Kurtköping och det visar sig ett att Kurtköping finns då betyder det ju inte att serien utspelar sig i den riktiga staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Bush är från(edit: är född i) New Haven, Connecticut men dom säger bara att springfield är en av många städer det ryktas att han kommer ifrån George Bush d.ä som flyttade till Springfield i ett avsnitt är född i Milton, Massachusetts. Geroge W Bush är dock född i New Haven. Redigerad 18 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Springfield är ett vanligt stadsnamn i USA det är som om en serie utspelar sig i Kurtköping och det visar sig ett att Kurtköping finns då betyder det ju inte att serien utspelar sig i den riktiga staden Det har jag väl aldrig påstått heller? Jag påpekade bara att det fanns rätt många städer med det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det har jag väl aldrig påstått heller? Jag påpekade bara att det fanns rätt många städer med det namnet. Jag trodde inte det, jag quota dig bara för du pratade om olika springfields i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts