tommy killer Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hej! Jag behöver hjälp med att få mer rykte. Är det nån som kan hjälpa mig, har 2/5 delar på en stjärna.Behöver mer. Kan nån ge mig tips eller nått liknanade så är jag tacksam för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Är det spelet gratis eller? För på ign står det typ download this game fast sen fattar jag inget mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nej jag har köpt det. Behöver mer fame, kan någon hjälpa mig. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Är det spelet gratis eller? För på ign står det typ download this game fast sen fattar jag inget mer... Det är typ IGN (och GameSpy) som har fixat så att om man betalar, så kan man direkt ladda ner spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har för mig att du ska ha fler fester,släpp flera tidningar,skaffa fler vänner, hyr bättre personal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Klarat det.Läste på en sida att man behövde ha en patch så det skulle börja fungera som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts