Jump to content

Var kan man hitta alla traditionella..

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Var kan man hitta alla traditionella CounerStrike 1.6 ljud att ladda hem så som Go go go! , need backup!, Roger, Fire in the hole!, Get out of there it's gonna blow!, negative, Follow me!, Area clear! och enemy spotted...? skulle Gärna gärna vilja ha alla Kommentarer och vapen ljud....

Väldigt tacksam för svar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska du med dom till? ;P Göra en film? Lova att du lägger upp den isf!

Japp jag ska göra en film, gjort några action filmer förut dok utan riktiga ljud men vet nån hur man lägger till typ pistol eld och sånnt..? nå't program typ... och jag vet fortfarande inte hur jag ska få tag i cs ljuden!! :unsure:;);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp jag ska göra en film, gjort några action filmer förut dok utan riktiga ljud men vet nån hur man lägger till typ pistol eld och sånnt..? nå't program typ... och jag vet fortfarande inte hur jag ska få tag i cs ljuden!! :unsure:;);P

Vad är det för någon film? Flash eller liknande, eller är det med videokamera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Videokamera...;P

Men vart ligger CS ljuden??? :unsure:;P;P

Hur får jag tag på dom??? ;)

Men dom ligger fortfarande i din CS mapp (kanske kolla efter någon mapp som heter sounds el. dyl.) och sedan kopierar du dom till en annan mapp och sen lör du.

Leta lite, så svårt kan de inte va. Jag har inte ens CS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor