Sikorka Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Var kan man hitta alla traditionella CounerStrike 1.6 ljud att ladda hem så som Go go go! , need backup!, Roger, Fire in the hole!, Get out of there it's gonna blow!, negative, Follow me!, Area clear! och enemy spotted...? skulle Gärna gärna vilja ha alla Kommentarer och vapen ljud.... Väldigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Den finns i din cs-mapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Typ vart? hur får jag tag i ljuden? Hur kan jag få ljuden i en speciell mapp utan att dom försvinner från cs-mappen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vad ska du med dom till? Göra en film? Lova att du lägger upp den isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vad ska du med dom till? Göra en film? Lova att du lägger upp den isf! Japp jag ska göra en film, gjort några action filmer förut dok utan riktiga ljud men vet nån hur man lägger till typ pistol eld och sånnt..? nå't program typ... och jag vet fortfarande inte hur jag ska få tag i cs ljuden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Typ vart? hur får jag tag i ljuden? Hur kan jag få ljuden i en speciell mapp utan att dom försvinner från cs-mappen..? Du kopierar dom, CTRL + C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Japp jag ska göra en film, gjort några action filmer förut dok utan riktiga ljud men vet nån hur man lägger till typ pistol eld och sånnt..? nå't program typ... och jag vet fortfarande inte hur jag ska få tag i cs ljuden!! Vad är det för någon film? Flash eller liknande, eller är det med videokamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vad är det för någon film? Flash eller liknande, eller är det med videokamera? Videokamera... Men vart ligger CS ljuden??? Hur får jag tag på dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Videokamera... Men vart ligger CS ljuden??? Hur får jag tag på dom??? Men dom ligger fortfarande i din CS mapp (kanske kolla efter någon mapp som heter sounds el. dyl.) och sedan kopierar du dom till en annan mapp och sen lör du. Leta lite, så svårt kan de inte va. Jag har inte ens CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Kollar nu.. Här ligger dom : valve\steamapps\dittnamnpåsteam\counter-strike\cstrike\sound\radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, dom liggeri npackade i en GCF-fil, sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Nej, dom liggeri npackade i en GCF-fil, sök på google Mina ligger som wav.-filer i sounds-mappen. Men nu har ju jag kanske inte den lagligaste versionen av CS heller Spelar ändå bara på lanen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är redan fixat serru, film produktionen är i full gång... Här är lite bilder från inspelningen, har filmat idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är redan fixat serru, film produktionen är i full gång... Här är lite bilder från inspelningen, har filmat idag... Inte den pistolen med magasinen bredvid utan den andra. Det är en walter , inte sant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Första pistolen, är det en leksakspistol? För min lillebrorsa har en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Inte den pistolen med magasinen bredvid utan den andra. Det är en walter , inte sant ? Ahhhahahahah,Heeh , jag kan säga så här.., Tillvärkningsland: Tyskland Matrial: Ren plast. Även känd som: Agent 007 James Bond Pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Första pistolen, är det en leksakspistol? För min lillebrorsa har en sån. Lol, jag har två under sängen. "James Bond-pistol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Mmmm men den andra med maggasinen är en Delta Elit -Colt Auto- Air Soft Gun som är kul att ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Verkar vli en riktigt rolig film! Lova att du tankar upp den, så vi får se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ahhhahahahah,Heeh , jag kan säga så här.., Tillvärkningsland: Tyskland Matrial: Ren plast. Även känd som: Agent 007 James Bond Pistolen Ja ? men jag menade att det var en walther soft eller hur det stavas ? pt 22 eller vad den heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts