VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vad på San Andreas. ska han bara ha en San Andreas karta och titta på den eller LMAO. And then: ROFL. Nej jag ska märka ut vart huset är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur fan tar ni er upp med motorcykel på DET huset? Det är ju en sån där gul pil som man ska gå in i för att komma upp. Har ni några supergenvägar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur fan tar ni er upp med motorcykel på DET huset? Det är ju en sån där gul pil som man ska gå in i för att komma upp. Har ni några supergenvägar? Men åker in i pilen med motorcyckeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men åker in i pilen med motorcyckeln Det går väl bara att komma in till fots i dem pilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) U.S Bank Tower är namnet på den så kallade stjärnskrapan *EDIT* Det finns på riktigt i L.A Redigerad 13 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Sannfierodude ) U.S Bank Tower är namnet på den så kallade stjärnskrapan Okey. Azore ) Det går väll bara komma in till fots på dom pilarna? Nej då, När jag o min kompis spelade kom vi in dit iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nej då, När jag o min kompis spelade kom vi in dit iaf Okej, trodde inte det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vore ju logiskt om det inte gick, men jag litar på er =) Ska pröva det sen. Jag är uppe på Mount Chilliad nu och ska cappa en flip-video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vore ju logiskt om det inte gick, men jag litar på er =) Ska pröva det sen. Jag är uppe på Mount Chilliad nu och ska cappa en flip-video. Det går, helt säker, testade det nyss med polis mcn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Mouahuahuaha. Ja. Innom den röda markeringen på kartan så är det svarta huset. Det gröna är en gissning av att den gula pilen (hissen) är där. Är dock inte säker om vart hissen är. För er som än inte hittat dit: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 För er som tittar på ALIAS så såg man det huset uppifrån i gårdagen avsnitt liksom föra veckan. Men det är coolt att vara på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 För er som tittar på ALIAS så såg man det huset uppifrån i gårdagen avsnitt liksom föra veckan. Men det är coolt att vara på den. Okey Men nu vet alla vart det är. Åk up dit med någon snabb motorcyckel och hoppa sen utför på en av odm där piggarna. Sveinakul. Första gången fick jag blodkänsla i näsan :'( Det är också på det huset han visar hur man hoppar fallskärm på 2 filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Det är väl ungefär lika coolt som att Transamerica Pyramide i San Francsico finns med i San Fierro, fast heter Big Ponty Building istället. Såsom många andra byggnader och områden i San Andreas. Redigerad 17 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag ^ Men den här topicen handlar faktiskt om att man ska hoppa ner för huset med en motorcyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
remington Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 NRG - 500 står ju vid hamnen i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Om man kollar på Crossroads (hade faktiskt inget annat att göra) så ser man "stjärnhuset" när dom kommer till LA . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts