VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Hej alla gta-fans. *spoiler* På "stjärn-höghuset" där man kan hitta en falskärm (På första ön) Det huset fins ju i L.A irl. Man kan se det i bland annat: Independence Day Där en massa ppz står och välkomnar utomjordingarna Redigerad 12 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaha, så kan det gå när haspen är på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det var häftigt att det stjärn huset finns i vekligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det var häftigt att det stjärn huset finns i vekligen Exakt var ligger det där "stjärn-huset"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Exakt var ligger det där "stjärn-huset"? Der är enkelt att se det med helikopter, åk runt i luften och leta efter det högsta huset i Downtown Los Santos. Taket är format som en stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Der är enkelt att se det med helikopter, åk runt i luften och leta efter det högsta huset i Downtown Los Santos. Taket är format som en stjärna Jasså det, jag tänkte på nå helt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jasså det, jag tänkte på nå helt annat Jag vet inte vad stads delen heter. Anars skulle jag säga den oc,... Skicka en karta nån..... Det man ska göra där: Stå där och kolla rakt upp och tänka sig ett rymdskepp. Det käns som om du är med i filmen jag nämnde upp Nej men annars så ska man ta en NRG-900 (500? Väjl själv om båda fins ) och gasa rakt ut. när man ser suddigt å allt. ja jag får blod känsla i näsan som om jag skulle splasha sönder mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nej men annars så ska man ta en NRG-900 (500? Väjl själv om båda fins ) Det finns väl ingen motorcykel som heter NRG-900? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det finns väl ingen motorcykel som heter NRG-900? Nej, tror han blandade ihop en annan motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nej, tror han blandade ihop en annan motorcykel. Typiskt, jag fick falska förhoppningar nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Typiskt, jag fick falska förhoppningar nu :'( Hade det funnits en NRG-900 hade du redan vetat om den . Så fort nått nytt hittas vet hela forumet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hade det funnits en NRG-900 hade du redan vetat om den . Så fort nått nytt hittas vet hela forumet om det. Men någon ???-900 fins väll? typ Street-900 eller vad den nu heter. ni kan inte klaga ppå mig jag har bara spelat det i en vecka så jag kan inte så mycket som ni som har spelat det 4 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Men någon ???-900 fins väll? typ Street-900 eller vad den nu heter. ni kan inte klaga ppå mig jag har bara spelat det i en vecka så jag kan inte så mycket som ni som har spelat det 4 månader Jag har inte klagat, och det finns en som heter FCR 900, så du var inte helt borta Redigerad 12 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har inte klagat, och det finns en som heter FCR 900, så du var inte helt borta FCR var det, jag vågade inte gissa vad den hette, jag började tänka att det var PCJ-900 (ny version av PCJ-600). Fast hade jag sagt det hade väl folk fått mer förhoppningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har inte klagat, och det finns en som heter FCR 900, så du var inte helt borta Sa inte att du/ni hadde klagat. bara att jag inte ville att ni skulle klaga Men karta tack. Och föresten sa jag: Ta en NRG-900 (500? välj själv om båda fins) lägg märke till det innanför (-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Sa inte att du/ni hadde klagat. bara att jag inte ville att ni skulle klaga Men karta tack. Och föresten sa jag: Ta en NRG-900 (500? välj själv om båda fins) lägg märke till det innanför (-) Jo, vi vet , Men då har vi det avklarat, Lets go ontopic again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo, vi vet , Men då har vi det avklarat, Lets go ontopic again. Yeah. Skinka knark plz. Oj. skrev fel Skicka Karta plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Yeah. Skinka knark plz. Oj. skrev fel Skicka Karta plz Skicka karta på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Skicka karta på vad? San Andreas? Va annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 San Andreas? Va annars? Vad på San Andreas. ska han bara ha en San Andreas karta och titta på den eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts