Xersize Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hallå! Är de någon som vet var man kan få tag på en mod-creator till GTA Vice City? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Och lite mer exakt vad är en mod-creator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Och lite mer exakt vad är en mod-creator? En snubbe som kan modda bra antar jag... sen vill man veta vilken del man ska va bra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är nog snarare ett program att göra moddarna själv i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Det är nog snarare ett program att göra moddarna själv i... Ja, jag tänkte mer ett program så att man kan göra modar. Ursäkta om jag var otydlig. :"> Redigerad 14 mars, 2005 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 1. står på vc delen på huvudsidan! Leta lite så hittar du den nog! 2. passar inte denna bättre i moddelen? kanske enbart handlar om vice city, menjag kulle tyckaden passade bättre där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 1. står på vc delen på huvudsidan! Leta lite så hittar du den nog! 2. passar inte denna bättre i moddelen? kanske enbart handlar om vice city, menjag kulle tyckaden passade bättre där! Tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts