pixi Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Någon som spelar tibia? hm.. började spela idag men. ja! spelar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag spelade dendär skiten i 4 år.. fortsätt inte...du sabbar ditt liv så jävla mycket, det är så jävla beroende framkallande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 WoW är nog lite bättre än Tibia eftersom att det faktiskt kan rankas som ett MMORPG spel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Du som sa att de va spelberoende.. du ljuger.. de e så tråkigt så man hinner inte bli beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hata tibia! Fortsätt inte, jag spelade, men tröttnade efter två veckor, TVÅ VECKOR ÅT HELVETE! Det var nån jävel som spelat det sen det började, tills han fattade att han hade slösat bort halva sitt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Om man börjar och sedan är i lvl 20-25 så brukar man köpa Prem Acc och det är att slösa pengar i lång sikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag spelade dendär skiten i 4 år.. fortsätt inte...du sabbar ditt liv så jävla mycket, det är så jävla beroende framkallande Håller med, man blir så jävla beroende. Tex, jag spelade på skolan under lektionstid.Egentligen skulle jag skriva ett arbete men spelade istället Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Om man börjar och sedan är i lvl 20-25 så brukar man köpa Prem Acc och det är att slösa pengar i lång sikt. Ioförsig kostar det men det är ju inte i närheten så dyrt som WoW... Jag har spelat tidigare har fortfarande kvar account ... Inte beroendeframkallande och inte trist OM man inte har någon riktig kompis man spelar med... Det gjorde jag med 2 andra det var kul men sedan la alla av (det blev som messenger fast med ett litet spel man spelade samtidigt som man snackade)... Jag tycker det är skojj som sagt men det tar jävligt långt tid... Men det gör många andra mmorpgs också... Redigerad 12 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ioförsig kostar det men det är ju inte i närheten så dyrt som WoW... Jag har spelat tidigare har fortfarande kvar account ... Inte beroendeframkallande och inte trist OM man inte har någon riktig kompis man spelar med... Det gjorde jag med 2 andra det var kul men sedan la alla av (det blev som messenger fast med ett litet spel man spelade samtidigt som man snackade)... Jag tycker det är skojj som sagt men det tar jävligt långt tid... Men det gör många andra mmorpgs också... Min polare o dem felsta ja känner, även jag blev beroende av spelet. En jag känner gick om 3 år i skolan för att han var beroende o spelade det o sket i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag spelade dendär skiten i 4 år.. fortsätt inte...du sabbar ditt liv så jävla mycket, det är så jävla beroende framkallande Så sant så sant. Fuck it. Spelar WoW istället. Inte för att det är mindre beroendeframkallande dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) I över ett år var alla i min klass (förutom mig) beroende av Tibia. Det var som en mardröm! Ingen brydde sig om skolarbetet. Alla körde Tibia så fort dom fick tillfälle, även på lektionerna. Lärarna kunde inte göra nånting. Det ända som fick det att gå över var att alla blev beroende av ett annat spel. Jag varnar er: Detta är djävulens påhit! (:!!!:unsure: Redigerad 12 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tibia suger trötna på en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Vissa av mina kompisar köper gubbar av varann och gör inget annat en snacka om det Provspelat det och jag fattar inte hur man kan tycka det är roligt? T ex när man slås så står man bara jämte en fiende bara o så kommer det siffror, är det roligt, NEJ Som nån sa innan: det är djävulens påhitt Redigerad 12 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vissa av mina kompisar köper gubbar av varann och gör inget annat en snacka om det Provspelat det och jag fattar inte hur man kan tycka det är roligt? T ex när man slås så står man bara jämte en fiende bara o så kommer det siffror, är det roligt, NEJ Som nån sa innan: det är djävulens påhitt Tibia är förvisso gjort av Cip team, btw, det är roligt när man är inne i det... jag tyckte det va ruggigt kul, höll på att gå om ett år pga av det.. så mina föreldrar tog bort internet tills jag lungat mig, sen dess har ja inte lirat det, fan så mkt bättre man mår burn in hell Cip team!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Är det ett riktigt spel man köper i affär eller vad är det? Hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Är det ett riktigt spel man köper i affär eller vad är det? Hemsida? Man tankar skiten från tibia.org... edit: såldes det i äffärerna skulle jag slå ned dem som stod i kassan pga det Redigerad 12 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tröttnade på spelet bara jag såg screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Väcker det gamla minnen? Jag ska testa att tanka hem det, se vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Väcker det gamla minnen? Jag ska testa att tanka hem det, se vad det är God olé Thais med gamla sprites.. Mums.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Väcker det gamla minnen? Jag ska testa att tanka hem det, se vad det är Minnen?? eru galen? tibia va kul när man kunde blocka demoner med blommer, vilket var ett bra tag sen... typ 1997 eller nåt V.6 på tibia Poh (Plains of Havoc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts