Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 det är ju absolut inte beroendeframkallande heller Är inte nikotin beroendeframkallande? Nu ska vi se här, första raden på susning: Nikotin är ett beroendeframkallande kemiskt ämne, uppiggande i mindre doser, giftigt i större doser. Förekommer i tobak och är den viktigaste anledningen till att det är så svårt att sluta röka? och snusa?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Var på ungdomsmottagningen me skolan idag, de sa att man kan få erektions problem av snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Var på ungdomsmottagningen me skolan idag, de sa att man kan få erektions problem av snus Åfan, det har jag inte märkt av. Än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Asså, om man har haft problem så ska man inte snusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ooff blev lite orolig där ett tag heh. Men då är ju allt lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Är inte nikotin beroendeframkallande? Nu ska vi se här, första raden på susning: Men lewl. var ju lite ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Skillnaden är inte så stor. tobak och knark kommer från plantor, inte sant? om du inte får knark blir du sur och kinkig, får du inte snus/ cigaretter, blir du sur och kinkig, inte sant? nästan de enda skillnaderna är att knark är olagligt att ha men inte snus/cigaretter och snus/cigaretter är inte lika farligt Allt narkotikaklassat preparat kommer inte från växter. De jag kan komma på på rak arm är väl cannbis och opium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Allt narkotikaklassat preparat kommer inte från växter. De jag kan komma på på rak arm är väl cannbis och opium. Prova böja armen och se hur många du kommer på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Prova böja armen och se hur många du kommer på då Och du kanske ska torka näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men lewl. var ju lite ironisk Men skriv det då! Nu har jag gjort bort mig i onödan...grr, argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Prova böja armen och se hur många du kommer på då Kan inte så mkt om narkotika, men allt som är syntetiskt gjort ex piller (ecstasy) och det man intar med sprutor (silar, typ heroin, amfetamin?) kommer väl inte från växter? Rätta mig gärna om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Heroin framställs väl ur opium? (Opiumvallmon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Heroin framställs väl ur opium? (Opiumvallmon) Ok, det gör det säkert, har faktiskt ingen aning. Du verkar ju kunna det mesta så jag litar på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Ja Heroin tillhör opiater som kommer från opiumvallmon. btw kokain kommer från kokabusken så där är en till. Redigerad 17 mars, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 det är ju absolut inte beroendeframkallande heller Haha [iRONI] nej det är det ju inte [/iRONI] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts