skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 [offtopic] hatar när folk blandar ihop OCH och ATT [/offtopic] Samma här, fysatan säger jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Kärring.. Snusat i ca. 6år utan minsta lilla biverkning. General foo life Är det verkligen så här en moderator ska agera? Säga kärring till någon som får fysiska men av att snusa? Vad fan är det som pågår egentligen? Och sorry för dubbelpost. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är kanske så att Stell tål det bättre än jag, eller så e jag kärring på det sättet att jag lägger märke till minsta förändring och oroar mig alldeles i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Förra året snuade jag lite till och från. Men slutat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är kanske så att Stell tål det bättre än jag, eller så e jag kärring på det sättet att jag lägger märke till minsta förändring och oroar mig alldeles i onödan. Anledningen jag tycker du är en kärring är för att du går ut och säger att snus är så fruktansvärt farligt for DIG. Sen skiter du i om du är den enda i världen som har det problemet. "Jag är alergisk mot vatten, nu måste hela jordens befolkning flytta till en ny planet utan vatten för jag inte tål det" -Det är samma sak.. Så skribb, ta dig i dalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Så skribb, ta dig i dalen. Status: Current respect percentage: 0% [ERROR: CRITICAL] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Stell värkar vara på hugget . lol skribb . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Status: Current respect percentage: 0% [ERROR: CRITICAL] 100% här.. Kan vi gå och basta bara du och jag nu? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är väl inte särskilt trevligt att kalla nån kärring och halv-skryta med att man SJÄLV inte fick nån biverkning det är väl inte direkt så en moderator ska vara? (inget taskigt) men en moderator ska typ vara en sån där allvetande och lite tyst snubbe som alltid säger rätt saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Skum dubbelpost Redigerad 13 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är väl inte särskilt trevligt att kalla nån kärring och halv-skryta med att man SJÄLV inte fick nån biverkning det är väl inte direkt så en moderator ska vara? (inget taskigt) men en moderator ska typ vara en sån där allvetande och lite tyst snubbe som alltid säger rätt saker Och alla har förstås samma syn på hur en moderator ska agera? Jag skryter inte ett skit, tycker bara det är barsligt att säga till alla att inte börja snusa för att han fick ont i truten.. BARN, SLUTA RUNKA! DET VAR NÅGON SOM SLIT AV SIG KUKEN PGA DET! DET KAN HÄNDA ÄVEN DIG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag är också kärring Snus luktar gott Händer väl att man tar någon då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Och alla har förstås samma syn på hur en moderator ska agera? Jag skryter inte ett skit, tycker bara det är barsligt att säga till alla att inte börja snusa för att han fick ont i truten.. BARN, SLUTA RUNKA! DET VAR NÅGON SOM SLIT AV SIG KUKEN PGA DET! DET KAN HÄNDA ÄVEN DIG!! Varför måste du överdriva så mycket StellHell? Dina jämförelser är helt idiotiska och du uppträder dåligt. Du tycker att det är barnsligt att han rekommenderade folk att inte börja snusa. Varför? Blir du ledsen om folk ger upp tankarna om att börja snusa? Han ljuger ju inte och vad mer än sanningen är det bästa argumentet? Det ända barnsliga här är inte att han tycker att man inte ska snusa, det är dina jämförelser. Det är du som uppträder mest som en kärring här, en okunnig sådan... Ajaj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag är också kärring Snus luktar gott Händer väl att man tar någon då och då... ... De där meningarna gjorde dig just nu mycket mindre kvinnlig i mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 ... De där meningarna gjorde dig just nu mycket mindre kvinnlig i mina ögon Hahahaha man vill ju inte vara som alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har snusat i 2 år..den ända biverkningen jag har märkt är suget på snus helatiden och min älskade snusgrop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 BARN, SLUTA RUNKA! DET VAR NÅGON SOM SLIT AV SIG KUKEN PGA DET! DET KAN HÄNDA ÄVEN DIG!! Om det har hänt någon annan så kan det väl hända vem som helst? Och som jag förstår det så tycker du det är BRA att någon börjar snusa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Klart det är bra att folk börjar snusa. Man blir sund i både kropp och själ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Så ifall ditt barn kommer och frågar ifall hon/han får snus så ger du honom/henne det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Hmm. jag har många åsikter i snus/rök ämnet. du, stell sa ju att man blev "sund i kropp och själ" vilken jag antar att du menar att man känner sig starkare när du tar dig en råttblöja, men innan du började snusa så kände du dig knappast hängig för att du inte fick en snus. VARFÖR ska man snusa? det är ju inte bra till något. man riskerar läpp och mag cancer, det kostar mycket pengar (köp en ostbågspåse istället eller spara till en bil). nu kanske ni tycker jag är totalt dum i huvudet, men jag är totalt emot snus. det luktar satan, det ser ut som om man fått på käften om man har en rått skit under läppen och det är fruktansvärt vidrigt när det rinner. på min skola verkar alla skryta om att de snusar, typ de pratar hela tiden om vilken snus som är godast och vilken som rinner mest. och det ser ju förjävligt ut när man tar ut det, oftast så ligger det asmycket med saliv på dem och man får brunt vidrigt spott och det luktar som någonting som kommer därbakifrån. och rökning, det borde förbjudas på allmänna platser för de som röker verkar inte ta hänsys till de som har astma och passiv rökning är farligare än att suga på kistspiken själv. skulle man inte få friskluft mellan blossen skulle man dö efter en cigarett och har ni sett skillnaden på en icke-rökares lunga och en rökares lunga? kanske i biologin? det är en förjvlig skillnad. den rökandes lunga är aldeles förkolnad av kära och gifter. äckligt och igentligen är både snus och tobak över huvudtaget en sorts drog, för både tobak och hach kommer ju från plantor, eller hur? kanske inte lika farligt att ta sig en självmordspinne eller en älg lort som att dra i sig en spruta med vitt bajs, men det är fortfarande farligt. aja, det får räcka. har fortfarande mycket att säga, men då läser ni alldrig allt nu tror ni säkert att jag inte vågar prova snusa eller röka, visst vågar jag, men jag vill inte leva ett kortare liv med sjukdomar bara för att vara "cool" tänk på det här nu. puss puss (om ni inte har en snus inne ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts