minigun Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Om man snusat men lagt av helt, kommer eventuella skador på tandköttet att försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tror jag nog inte.. kanske någon sorts skador.. men gropen lär väl finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tandköttet känns lite slappt där snusen brukade ligga, hoppas det fixar sej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur länge har du snusat? Själv har jag snusat i 4 år men inte börjat kännt nått skumt på tandköttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tandköttet känns lite slappt där snusen brukade ligga, hoppas det fixar sej.. Det där låter inte alltför bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur länge har du snusat? Själv har jag snusat i 4 år men inte börjat kännt nått skumt på tandköttet. Du var 12 år när du började snusa? Varför är barn så korkade? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har snusat 2 ggr, är inte tillräckligt dum för att börja, okej det e najs, men jag tycker de e onödigt att lägga pengat på det.. [offtopic] hatar när folk blandar ihop OCH och ATT [/offtopic] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har aldrig snusat själv, men en kompis till mig som gör det, har HÅL i tandköttet... Tänk på det... Förövrigt tror jag att jag kommer att börja röka i framtiden... älskar allt med rök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vi fick se bilder på en i skolan som hade snusat i 8 år. Han hade hål i tandköttet och tanderna var bruna och skadade. Såg inte allt för trevligt ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Minigun du borde gå till en tandläkare och fråga vad du ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Du var 12 år när du började snusa? Varför är barn så korkade? :\ Därför när man är så liten vet man itne bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Därför när man är så liten vet man itne bättre Bullshit, en i femman (FEMMAN!) på våran skola stog och rökte, och hela skolan hade haft ett tema (rökning/snus) veckan innan... Fast det är klart, alla vet ju inte skadorna med snusning och rökning, men det är skolans och föräldrarnas rätt att informera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Bullshit, en i femman (FEMMAN!) på våran skola stog och rökte, och hela skolan hade haft ett tema (rökning/snus) veckan innan... Fast det är klart, alla vet ju inte skadorna med snusning och rökning, men det är skolans och föräldrarnas rätt att informera! Det är itne bullshit. Killen vill verka cool inför andra personer! Och sen när han blir äldre fattar han att det inte var så coolt att röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag har aldrig snusat själv, men en kompis till mig som gör det, har HÅL i tandköttet... Tänk på det... Förövrigt tror jag att jag kommer att börja röka i framtiden... älskar allt med rök! Börja inte röka det är bara skit.. Sen är det jävligt svårt att sluta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Om man snusat men lagt av helt, kommer eventuella skador på tandköttet att försvinna? Är det inte jävligt svårt att sluta snusa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Är det inte jävligt svårt att sluta snusa? Jo, men jag var ingen storsnusare och har inte snusat så länge heller.. Snusade bara portionssnus, har hört att det ska vara skonsammare för tandköttet än baksnus? Hursomhelst är det idiotisk att snusa och jag avråder alla från att börja, man ångrar sej bara. Hade inga planer på att snusa men nån kompis bjöd och sen igen och igen och tillslut står man plötsligt där och ska precis köpa sej en dosa. Om man nu vill testa så ska man verkligen lova sej själv att bara testa 1 eller 2 ggr, för det är väldigt lätt att det blir en till och en till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag snusade när jag var nio första gången - och gissa om jag kände mig cool! Det var en kille som hade köpt en sån där snusdosa som smakar mint viklet innebar att jag kunde snusa! Jag blev dock alltför snurrig och illamående, så jag slutade. Dessutom rökte jag första gången vid tre års ålder - min farfar bjussade mig på sin pipa. Jag fick ett hostanfall, grät och rökte aldrig mer igen. Tack farfar för att du lärde mig denna läxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har snusat i snart 2 år, och inte har jag "slappt tandkött" iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Fast det är klart, alla vet ju inte skadorna med snusning och rökning, men det är skolans och föräldrarnas rätt att informera! "Rätt att informera"? Skyldighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo, men jag var ingen storsnusare och har inte snusat så länge heller.. Snusade bara portionssnus, har hört att det ska vara skonsammare för tandköttet än baksnus? Hursomhelst är det idiotisk att snusa och jag avråder alla från att börja, man ångrar sej bara. Hade inga planer på att snusa men nån kompis bjöd och sen igen och igen och tillslut står man plötsligt där och ska precis köpa sej en dosa. Om man nu vill testa så ska man verkligen lova sej själv att bara testa 1 eller 2 ggr, för det är väldigt lätt att det blir en till och en till.. Kärring.. Snusat i ca. 6år utan minsta lilla biverkning. General foo life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts