diarrehampus Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Min ps2:a har börjat att läsa skivorna väldigt sakta. Förr gick det jätte forrt men nu går det väldigt segt. Annars fungerar den jätte bra. Vet någon hur jag ska göra för att fixa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Min ps2:a har börjat att läsa skivorna väldigt sakta. Förr gick det jätte forrt men nu går det väldigt segt. Annars fungerar den jätte bra. Vet någon hur jag ska göra för att fixa den? Hade också ett sånt problem, jag ringde någon PS2 support och dom sa att man sa att man ska dammsuga den om den blir långsam. Så jag dammsög den och det vart genast bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hade också ett sånt problem, jag ringde någon PS2 support och dom sa att man sa att man ska dammsuga den om den blir långsam. Så jag dammsög den och det vart genast bättre Ok. Tack så mycket. Ska prova senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts