Joey Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) nu tycker jag och säkert många andra att det börjar bli tröttsamt med alla undersökningar! varje gång man kommer in här på forumet kan det ligga upp till 3 stycken undersökningar på raken. med frågor som: skönaste motorcyckeln, bilen, helikoptern, vapnet bla bla bla. detta är ett forum där man skriver nått vettigt!!!!!!!!!! håller ni inte med?!? Redigerad 22 december, 2002 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Skit i dom då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Det är väll frivilligt att vara med på undersökningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) nu tycker jag och säkert många andra att det börjar bli tröttsamt med alla undersökningar! varje gång man kommer in här på forumet kan det ligga upp till 3 stycken undersökningar på raken. med frågor som: skönaste motorcyckeln, bilen, helikoptern, vapnet bla bla bla. detta är ett forum där man skriver nått vettigt!!!!!!!!!! håller ni inte med?!? men FFS de e som o säga: jag blir så jävla trött på alla nya topics o replys hela tiden....det går mig på nerverna. men bara för att du tycker så måste allt va så...hur ska jag säga...."muhubu" Redigerad 22 december, 2002 av ADLance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 håller ni inte med?!? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ja tycker också att det börjar bli jobbigt <_< "bästa motorcykeln" "bästa bilen" "bästa uppdraggivaren" "roligaste uppdraget" osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ja håller med joakimnestor, därför att det e jobbit när det e undersökningar om skojigaste uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts