Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Vänta lite nu! Kan man skriva in ett fusk så man får guld på bilskolan och därav får bilen?! Eller kan man spawna just den bilen?! Vet ni koderna?!?! Edit: Ny sida!? Det händer inte varje dag Redigerad 11 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Vänta lite nu! Kan man skriva in ett fusk så man får guld på bilskolan och därav får bilen?! Eller kan man spawna just den bilen?! Vet ni koderna?!?! Edit: Ny sida!? Det händer inte varje dag Jag kan ingenting om koder, men jag vet att det inte finns en kod som gör så att man får guld på bilskolan på en gång Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vänta lite nu! Kan man skriva in ett fusk så man får guld på bilskolan och därav får bilen?! Eller kan man spawna just den bilen?! Vet ni koderna?!?! Edit: Ny sida!? Det händer inte varje dag Inget av dom, om du inte skriver in fusket så det bara spawnas ovanliga å snabba bilar. det fusket ( ) finns Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Wu zi mu: Sjukt många tack! Ska prova det imorgon (min tjej har konfiskerat tv ikväll) hoppas att det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Wu zi mu: Sjukt många tack! Ska prova det imorgon (min tjej har konfiskerat tv ikväll) hoppas att det funkar! Det är lugnt , alltid kul å hjälpa. EDIT: Det funkar, jag har testat en gång, kollar igenom alla fusk för att kunna lite extra , Använder inte fusk när jag klarar, men kul på sidan om, och det kryllar av hotknifes. Redigerad 11 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vote : Övrigt ... ... wubbar Towtruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts