Drewek Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Oooohh yeah fixad Redigerad 11 mars, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ajdå, går den inte att redigera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Fan nu gjorde jag bort mig (lås skiten) Det finns redan en, lite längre ner. EDIT: Vote: Bil Redigerad 11 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Edit: håller med Sikorka, det är lite för mycket polls, jag bara ändra mig men det är sånt som händer vote: tåg, det är kul Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag är trött på alla som gör poolar var 5:e min! Usch! Onödig Poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Mc alla ggr. Snabbt, lättt och bekvämt... Hehe störde mig på dem (pollarna) innan men nu är det rätt lungt faktiskt! Redigerad 11 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är jag nära den gamla flygplatsen tar jag alltid jetpacken. Vote: Flygplan (Var det som passade bäst).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Offtopic: Azore, vaf*n, jag vill fortfarande ha den bilen. F*an vad jag har blivit nitad på den bilen. Jag har försökt få guld på allt i körskolan men jag PALLAR inte sitta dyngnet runt för att klara det. Svåååårt..... Du har säkert fuskat fram den hehe... Redigerad 11 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Offtopic: Azore, vaf*n, jag vill fortfarande ha den bilen. F*an vad jag har blivit nitad på den bilen. Jag har försökt få guld på allt i körskolan men jag PALLAR inte sitta dyngnet runt för att klara det. Svåååårt..... Du har säkert fuskat fram den hehe... Jag har också fått guld på allt, säg vad du behöver hjälp med Edit: lite offtopic kanske, typiskt mig Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Offtopic: Azore, vaf*n, jag vill fortfarande ha den bilen. F*an vad jag har blivit nitad på den bilen. Jag har försökt få guld på allt i körskolan men jag PALLAR inte sitta dyngnet runt för att klara det. Svåååårt..... Du har säkert fuskat fram den hehe... Offtopic här med: Jo jag fick kämpa igenom en del för att få den. Själv tycker jag det var värt besväret för jag älskar den bilen Nix, inget fusk här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Går den att styla om den och så!? Ge den nitro mm?! Isåfall är det nog värt att ha helgen till detta uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Går den att styla om den och så!? Ge den nitro mm?! Isåfall är det nog värt att ha helgen till detta uppdrag! Nej, det går knappt att byta färg på den Edit: den frågan kanske var menad till Azore, men jag var bara tvungen att svara Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Offtopic: Azore, vaf*n, jag vill fortfarande ha den bilen. F*an vad jag har blivit nitad på den bilen. Jag har försökt få guld på allt i körskolan men jag PALLAR inte sitta dyngnet runt för att klara det. Svåååårt..... Du har säkert fuskat fram den hehe... Ja har oxo guld i allt.. ja brukar fuska man ja fuska inte fram den iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej, det går knappt att byta färg på den Edit: den frågan kanske var menad till Azore, men jag var bara tvungen att svara Eem, lungt att du svarar men vad menar du med att det "knappt" går att byta färg!? Man kan ju inte byta färg "litegrann" bara. Antingen kan man eller inte...!? Eller var det ironi, det går att byta färg men inte göra ett dugg mer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Eem, lungt att du svarar men vad menar du med att det "knappt" går att byta färg!? Man kan ju inte byta färg "litegrann" bara. Antingen kan man eller inte...!? Eller var det ironi, det går att byta färg men inte göra ett dugg mer?! Nej man kan bara ha den rosa färgen, jag vart själv paff och förbannad när jag såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ja har oxo guld i allt.. ja brukar fuska man ja fuska inte fram den iaf.. Får jag bara fråga en sak ? - Asså hur kan man fuska i tex .. Båtskolan eller i Bilskoklan ? Är det alls möjligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Får jag bara fråga en sak ? - Asså hur kan man fuska i tex .. Båtskolan eller i Bilskoklan ? Är det alls möjligt ? Ja det är möjligt, man kan t ex göra koden så att bilen får bättre handling så klarar man "Burn and Lap" på första fösöket Edit: eller så som Vice24 menade att man kan spawna bilen bara Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej! Men vi pratar om fusk för att få fram bilen! Spawna den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Får jag bara fråga en sak ? - Asså hur kan man fuska i tex .. Båtskolan eller i Bilskoklan ? Är det alls möjligt ? Ja det är möjligt. Man kan tex skriva in perfekt handling på bilskolan. Edit: GTApimpfoolife hann före Redigerad 11 mars, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ja det är möjligt. Man kan tex skriva in perfekt handling på bilskolan. Jamen gud ! Att jag inte tänkte på det.. - Inte för att jag har tänkt att fuska.. Men jag måste erkänna en sak.. Jag fuskade till mig den hära "Flygande" bilen.. Så bilen flög.. Men jag savade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts