GTAjonte Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) JAg tänkte bara fråga om nån här vet hur man gör frö att ladda ner moddar? Jag har laddat ner modden som är på framsidan på gtasajten (Volvo V40), men då kommer det upp en ruta där det finns 5 mappar som det står: !GTAMods, !Modfiles, GTAMods, GTASajten och Modinfo.... hur ska jag göra ? Redigerad 11 mars, 2005 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fel forum? Om du tänkte installera modden till San Andreas kan jag meddela dig att det, helt enkelt, inte går. 240'n på GTAmods är för PC- verisionen av Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fel forum var det nog ja , att modden är till PC-versionen av Vice City vet ja väl men jag vill ändå veta hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Extrahera filerna...? Kolla i moddingforumet. Finns en fin guide om hur man installerar bilar där. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866 Redigerad 11 mars, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Och man måste ha original, min kompis hade ett bränt (han bränner alla sina spel, om originalet skulle gå sönder) VC och det kraschade helt när han försökte modda i det. Det är bra Redigerad 11 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Fel forum? Om du tänkte installera modden till San Andreas kan jag meddela dig att det, helt enkelt, inte går. 240'n på GTAmods är för PC- verisionen av Vice City. Va de inte V40:n? eller skrev du fel? Redigerad 11 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts