Mathias Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den bästa skivan dem gjort enligt mig min förra favorit var renegade. Jag har dessa är det någon som kan säga vilken/vilka jag saknar så jag kan "chacka" dem direkt. :Crimson thunder Renegade Legacy of kings Chapter V Glory to the brave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vilken skiva är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hmm...tror att den heter "One Crimson Night" eller nått, e iaf grymt bra PS. du skulle ju kunna ha skrivit i hårdrockstråden annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 One Crimson Night är live och den har jag SIGNERAD . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hammerfall var på Gocart center i Mareiberg, Örebro i onsdags. Det var en på min skola som fick raca mot dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hammerfall var på Gocart center i Mareiberg, Örebro i onsdags. Det var en på min skola som fick raca mot dom! Hoppas han krockade med sångaren så han fick bättre sångröst. Fan vad korkat det lät - ungefär som sångarens röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hoppas han krockade med sångaren så han fick bättre sångröst. Fan vad korkat det lät - ungefär som sångarens röst. Sluta trcka lilla jocke!!! Han är bra!!!!!!!Nu har de ju haft signiering i åhléns city....tyvärr så kunde jag ju inte komme men min kompis köpte nya skivan o lät HammarFall skriva på den;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Näe, har aldrig (eller jo...) gillat hans röst. Jobbig, den sticker i öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Näe, har aldrig (eller jo...) gillat hans röst. Jobbig, den sticker i öronen. Jag lyssnar inte, INTE, INTEEEEEEEEEEEEEEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Näe, har aldrig (eller jo...) gillat hans röst. Jobbig, den sticker i öronen. Jag tycker att den är fin. Sån där typisk 80-tals metal. Sticker i öronen var väl en överdrift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Älskar den skivan med.. gillar låten Blood Bound mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ska nån se konserten i April? Jag kanske ska se den, får se hurvida jag har pengar eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Jag ska inte se den, måste få råd till sabbath, o se ska ja ju på maidedn;) edit:Liiiiiite felstavat kanske Redigerad 13 mars, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 One Crimson Night är live och den har jag SIGNERAD . Av dig själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Hammerfall var på Gocart center i Mareiberg, Örebro i onsdags. Det var en på min skola som fick raca mot dom! Haha, 2 av mina bästa polare fick köra mot dom BTW: qouad_Gta du saknar One Crimson Night. Redigerad 13 mars, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Så jag saknar alltså ingen annan en "one crimson night" yippie då får jag skaffa den me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Älskar den skivan med.. gillar låten Blood Bound mest Håller med, älskar när den går på ZTV. Sitter och njuter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 De V första låtaran är helt klart bäst! I: secrets II: blood bound III: fury of the wild IV: Hammer of justice V: Never, ever LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts