Ludde Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 När jag tog Sanchezen och åkte in i det där höga höghuset som är början till G-spotlight uppdraget och hoppade ut med motorcyckeln men klarade det inte så jag krashade mot marken,då kom det 5 killar från haitians gänget på sanchezar beväpnade med några machetters och för sökte ha ihjäl mig,de liksom körde på vägen sedan svängde de in där jag var,skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Det där har och göra med Trial by Dirt, där kommer såna killar med Machetes på Sanchez's och försöker ha ihjäl en, Trial by Dirt är som en Stunt- Cross bana på det stora gräsområdet vid Stadiumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 23 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 men Sanchezen stog inte vid racing banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 men Sanchezen stog inte vid racing banan. Dummer dom i hitatti gänget har inte bara bilar utan crossar också..... Dom finns nästan över allt i tredje världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Dummer dom i hitatti gänget har inte bara bilar utan crossar också..... Dom finns nästan över allt i tredje världen Vad f*n snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 det finns ingen "tredje värld", du kanske menar Mainland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 det finns ingen "tredje värld", du kanske menar Mainland? Jag tror han menar tredje världen på riktigt. Alltså U länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts