Juane Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har fått låna DRIV3R av en kompis, nån som har ett tips på vad man kan göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Öhmm... spela det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Spela igenom storyn är väl det roligaste man kan göra i detta usla spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Åk lugnt i en bil som du med omsorg har valt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Spelar inte så ofta men dom gånger då jag gör det brukar jag spela in film. Det är riktigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har inte klarat ut storymode:n, och orkar inte göra det. (tur att man köpte spelet begagnat och mycket billigt). Jag brukar bara åka runt alltför snabbt för att det ska vara hälsosamt och försöka få bilen så högt ovanför marken som möjligt, och sedan kolla på hur den dunstar ned på marken i slow-motion. Skooj! Jag har inget liv... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jaha vad sjulle jag göra om jag fick låna driv3r av min kompis jo man bräner av spelet ju eller så köper man et till så tar man hans skiva och ger den som man har köpt eller så säljer man det eller så knäker man av det på mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jaha vad sjulle jag göra om jag fick låna driv3r av min kompis jo man bräner av spelet ju eller så köper man et till så tar man hans skiva och ger den som man har köpt eller så säljer man det eller så knäker man av det på mitten Nödvändigt att dra upp en 213454 år gammal tråd för att skriva detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts