Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag fick det att funka men det hackar som faen Sen vart det bättre Men jag säger samma sak som Foo att Unreal Tournament är bättre så jag spelar hellre det. Redigerad 12 mars, 2005 av BILLIG SVETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try the following: * If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. * Open the www.rasterwerks.com home page, and then look for links to the information you want. * Click the Back button to try another link. HTTP 404 - File not found Internet Information Services Technical Information (for support personnel) * More information: Microsoft Support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag får: Testing for Alpha build 248 is over. Next version should be ready in about a month. Thanks for playing! Så man får väll vänta!(får lira ut iställe...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hittar inte sidan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Samma här page not found :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hittar inte sidan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Den sidan funkade inte för mig heller men sen testade jag en annan länk och då funkade det men då kom det dära som jag skrev lite högre upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Den sidan funkade inte för mig heller men sen testade jag en annan länk och då funkade det men då kom det dära som jag skrev lite högre upp! Vilken annan länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Här finns spelet.. var tvungen att dela upp det i ett antal delar eftersom max upload ligger på 1mb.. Tanka alla 4 delar, öppna sen part1 och packa upp Part1 Part2 Part3 Part4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Vilken annan länk? Ser ut som den är samma men där kommer jag in: http://www.rasterwerks.com/dev.publ...alpha_4_248.htm, men som sagt: Testing for Alpha build 248 is over. Next version should be ready in about a month. Thanks for playing! http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> *edit* funkar ndå inte men om du undrar gå in på: http://forums.pcper.com/showthread.php?t=381549 och klicka på länken där ifrån då funkar det...(eller funkar och funkar men man kommer in på sidan...) Redigerad 12 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Här finns spelet.. var tvungen att dela upp det i ett antal delar eftersom max upload ligger på 1mb.. Tanka alla 4 delar, öppna sen part1 och packa upp Part1 Part2 Part3 Part4 Kan inte öppna filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Kan inte öppna filen Har du winrar? Edit: glömde att säga att man ska öppna filmen med internet explorer.. kanske FF vet ej om de funkar =) Redigerad 12 mars, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Spelet va inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Man kan lika gärna spela cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts