Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) På denna sida hittar du spelet. Phospor är baserat på Quake eller snarare Unreal, släppt av rasterwerks och har massa fina inställningar. Det kräver dock lite datorkraft och även att du har Shockwave installerat. Skit kul! funkar jätte bra på min dator! Om man trycker på Esc och sedan settnings kan man sedan ställa in hur många bot's man ska möta osv. Man kan ha 4 st olika vapen (mini gun,sniper rifle,pulse rifle och Rocket lunchera, man kan möts 7 bots samtidigt, Man kan ducka,hoppa och göra HeadShot !! En liten screen; Redigerad 11 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fan vad snyggt det var men det funkar inte för mig just nu ska prova lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Det är ju i stor sett samma som Unreal Tournament Så, jag spelar helre det.... Redigerad 11 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men dom som inte har det då?... Det går på ca 20 sek att starta och det har bra grafik!, det är väl bra? Yarr! Skulle presis göra headshot men sniper Rifle:n men vart skjuten i benet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Snyggt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har du spelat det än...? Jag kom på en sak på man kan upptäcka fienderna lättare! Gjort En liten mini guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har du spelat det än...? Nopp, det funkade inte senast jag testade, men på bilderna såg det snyggt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ser ju riktigt fint ut för att bara kunna spela direkt sådär. Men vad är systemkraven för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fint! håller på att tankar det nu. Spelet verkar inte va så stort me tanke på att filen man tankar tar upp 3,48 mb ( Förutser att det är nån sorts installation när man fått ned spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det var en av det dåligaste spelet jag spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 De där visste jag redan! Men de är sugit som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det finns dok bara en bana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hmm... konstigt.. blir bara såhär o så händer det inte mer, va ska man göra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hmm... konstigt.. blir bara såhär o så händer det inte mer, va ska man göra då?? Vet inte,, har aldrig hänt mig... försök igen kanske...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men det är inget spel en äldre dator klarar av eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) FireFox vill tanka hem filen.. Ska pilla lite Gillar inte firefox... Öppnar jag i Internet Explorer blir det som XemoTh.. :'( Det funkar, man får vänta nån minut bara xemoth! Redigerad 11 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Orka tanka ny webbläsare för att spela ett spel ja inte ens vet är nåt att ha edit: Jaså, tack ska testa det edit2: När den räknat ner till 0 händer det fortfarande inget ,hur gör man då? Redigerad 11 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hmm... konstigt.. blir bara såhär o så händer det inte mer, va ska man göra då?? Låt det stå... Den laddar. Blev så för mig med. Och JAG lät det stå sen spelade jag... Inte så skoj faktisgt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Nu står det såhär (Vilket betyder att den laddat klart) men det händer inget.. ska ja vänta ändå? Låtit det stå sådär i drygt 5 minuter orka vänta längre Redigerad 11 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är det nån annan är jag som har fått spelat att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts