themuppa Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hej jag vill ha hjälp me grim fandango jag har fastnat jag har gjot de där när man ska få henna att skriva på ett avtal men efter när man har tagit den klienten när man åket me den store klumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vad är det för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Inte så konstigt eftersom alla fastnar på det spelet. Sök på google efter t.ex. "guide grim fandango". Du kommer garanterat hitta någon av de massor av guider och walkthroughs som finns. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 http://www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag har varvat spelet! Utan guide Förklara mer exakt var du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag "var" hehehe där man ska fylla balongerna och lägga ner dom i röret men de har jag klarat nu men mitt spel stänger av sig hela tin jag fattar inte va de e bara stannar och stänger av sig speler e mycket roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag "var" hehehe där man ska fylla balongerna och lägga ner dom i röret men de har jag klarat nu men mitt spel stänger av sig hela tin jag fattar inte va de e bara stannar och stänger av sig speler e mycket roligt Du har allstå träffat salvatore? soldaten eller vad man ska säga? Är det nu du ska ge honom fågelägg och avtryck av dina tänder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Aaa och så ha jag satt dit hans hjärta me men den dära maskinen blir jag inte klok på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Aaa och så ha jag satt dit hans hjärta me men den dära maskinen blir jag inte klok på Okej, då har du kommit till skogen? Ta bilen och kör på skylten som står där sedan tar du med dig skylten till skogsgläntan som ligger uppåt vänster! Sätt i skylten i marken och om den pekar åt ett visst håll så flytta dit den och fortsätt till det kommer en film! Efter det fattar du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det e ett litet klurigt spel många som har spelat säger att slutet va j*v*lit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det e ett litet klurigt spel många som har spelat säger att slutet va j*v*lit bra Det är jävligt bra! Men nu har du inte fastnat va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Men kan jag inte adda dig på msn ??? du verkar festlig?? kruby Redigerad 12 mars, 2005 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men kan jag inte adda dig på msn ??? du verkar festlig?? kruby Du kan skicka ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts