kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 När man har sett "We where soldiers" så får man också en härlig känsla Fast de var ju vietnamkriget så man lirar hellre Vietcong eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers. Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett. Stalingrad är en jäkligt skön en, likaså "Attack!" och "Bridge at Remagan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Om man ska se Enemy at the gates ska man ju spela CoD före eller efter. Alltså Stalingrad upprdaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En liten fågel viskade i mitt öra att spelet tydligen skall finnas i de där praktiska buskarna som det talas så mycket om. Men vad vet jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En liten fågel viskade i mitt öra att spelet tydligen skall finnas i de där praktiska buskarna som det talas så mycket om. Men vad vet jag . Man får rota i farmors håriga buske ett tag för hitta det man söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Håriga buske.... tänker på en annan sak då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ooooh myyy G****d. Funny . Jag vill ha det. Inget jag vill "skaffa" eller köpa. Får jag det däremot... Då fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Köpte det idag direkt efter skolan. Lol, det är tamigfan det skönaste liret som släppts hitills! Jättekul faktiskt, iofs är de första banorna när man inte har en egen liten trupp att bestämma över smått tråkiga men det är bara nån enstaka bana. Man kommer igång riktigt fort. Har inte hunnit testa mp ännu men jag rekommenderar spelet till 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det fick 8/10 på SuperPlay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 De fick 9/10 av Gamereactor! Kan någon ge mig systemkraven? Hittar nämligen inga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Goblin: OS: Win 2000/XP (Only) CPU: 1 GHZ PIII or AMD Athlon (2.5 ghz pentium IV or AMD recommended) Ram: 512 mb (1 gig rek.) VideoCard: DirectX9.0c compilant, 32 mb (64 mb recommended) DirectX: 9.0c (Included on disc) DVDRomdrive: 4x or faster HDD: 5 gb Peripherals: Windows keyboard and mouse only. Hehe en liten bild när jag snörde en liten granat på en klump tyskar. Flög ju ben åt alla håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har fastnat på ett uppdrag där man ska ta en bondgård och men har 3 soldater och en pnsarvagn. Det uppdraget är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Tror det är det jag ligger på just nu Är det efter att du just fått tanken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kan varna folk med GeForce 2 (eller sämre) att inte köpa spelet eftersom de inte kommer att funka med det grafikkoret. (egen erfarenhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har fastnat på ett uppdrag där man ska ta en bondgård och men har 3 soldater och en pnsarvagn. Det uppdraget är jobbigt Ha ha, komiskt jag är också där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Läste recensionen på gamereactors hemsida, härlig grafik verkar riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har kommit ganska långt nu, ligger på D-Day+7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) VARNING SPOILER!! Neeee! Allen och Garnett dog ju! Man diggade ju dom! Redigerad 19 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) VARNING SPOILER!! Neeee! Allen och Garnett dog ju! Man diggade ju dom! Du borde skriva SPOILER för fan :'( Edit,; Han har fixat det nu Redigerad 19 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag tror jag ligger på sista uppdraget, eller iaf något av de sista. Är på D-Day+8. Hmm, spelet var ju ganska kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts