Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ska snart testa Brothers In Arms, och vad jag sett från bilder och filmer så verkar det ju asskoj Nån som har testat och kan beskriva spelet lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har det kommit ut nu? Eller finns det nåt demo nånstanns? Eller ... en buske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har det kommit ut nu? Eller finns det nåt demo nånstanns? Eller ... en buske? Jag tror inte det finns någon demo än, själv har jag lirat det till x-box! Det låg i mormors stora buske, usch vad mycket grejer man kan hitta dära För övrigt så var spelet bra tycker jag, jag längtar tills det kommer till pc och att man kan lira multiplayer för då ska jag köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag tror inte det finns någon demo än, själv har jag lirat det till x-box! Det låg i mormors stora buske, usch vad mycket grejer man kan hitta dära För övrigt så var spelet bra tycker jag, jag längtar tills det kommer till pc och att man kan lira multiplayer för då ska jag köpa det! Jo he he, kommer ju ut den 18:e, och multiplayer är ju inget som försämrar det hela. Ett klart köp, även om jag inte testat det men man har ju hängt med på spelfronten ett tag och kikat på lite in-game filmer från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vill HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vad är det för spel? Typ som Call of Duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 www.brothersinarmsgame.com Jag vill lira det på pc. Man blev ju inte mindre sugen av att kolla på all Band of Brothers avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag vill lira det på pc. Man blev ju inte mindre sugen av att kolla på all Band of Brothers avsnitten. Jag har Band of Brothers samligen på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har Band of Brothers samligen på DVD Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har Band of Brothers samligen på DVD Den serien är bra.Gillar ww2 filmer och serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har Band of Brothers samligen på DVD När jag tittar på dem så får jag olidlig känsla av att måsta sitta och spela spel som utspelas under 1939 - 1945.... alltså farligt för mig att titta på dem då jag inte har några bra spel från den tiden för tillfället.... rena dödsfällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 När jag tittar på dem så får jag olidlig känsla av att måsta sitta och spela spel som utspelas under 1939 - 1945.... alltså farligt för mig att titta på dem då jag inte har några bra spel från den tiden för tillfället.... rena dödsfällan. Du får väl ta ett leksaksgevär och ge dig ut i närmaste skog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers. Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers. Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett. Järnkorset Where eagles dare.. Örnästet Saving Private Ryan Har en på tungan, men har glömt namnet på den. U571 (Ubåtsfilm.) Pearl Harbour !!! Kommer ej på nå fler. Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers. Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett. Det skulle gå en idag kl:21.00 vet inte vilken kanal tror det är fyran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Damn you, hiphopper. <3 Redigerad 13 mars, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 *blabla* Jo, på 4:an, 21.00. Där ser jag "Hart's War". Låter som en krigsfilm, tycker du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers. Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett. Tora Tora? (Jag tror den hette så) Det är en gammal film som visar japanerna under deras attack mot Pearl Harbor. Jäkligt bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jo, på 4:an, 21.00. Där ser jag "Hart's War". Låter som en krigsfilm, tycker du inte? Den filmen såg jag. var ganska bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts