Jump to content

Brothers In Arms

Mikolan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har det kommit ut nu? :huh: Eller finns det nåt demo nånstanns? Eller ... en buske? :rolleyes:

Jag tror inte det finns någon demo än, själv har jag lirat det till x-box! Det låg i mormors stora buske, usch vad mycket grejer man kan hitta dära ;) För övrigt så var spelet bra tycker jag, jag längtar tills det kommer till pc och att man kan lira multiplayer för då ska jag köpa det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det finns någon demo än, själv har jag lirat det till x-box! Det låg i mormors stora buske, usch vad mycket grejer man kan hitta dära :huh: För övrigt så var spelet bra tycker jag, jag längtar tills det kommer till pc och att man kan lira multiplayer för då ska jag köpa det!

Jo he he, kommer ju ut den 18:e, och multiplayer är ju inget som försämrar det hela. ;) Ett klart köp, även om jag inte testat det men man har ju hängt med på spelfronten ett tag och kikat på lite in-game filmer från det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Band of Brothers samligen på DVD :)

När jag tittar på dem så får jag olidlig känsla av att måsta sitta och spela spel som utspelas under 1939 - 1945.... alltså farligt för mig att titta på dem då jag inte har några bra spel från den tiden för tillfället.... rena dödsfällan. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag tittar på dem så får jag olidlig känsla av att måsta sitta och spela spel som utspelas under 1939 - 1945.... alltså farligt för mig att titta på dem då jag inte har några bra spel från den tiden för tillfället.... rena dödsfällan. :angry:

:) Du får väl ta ett leksaksgevär och ge dig ut i närmaste skog :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers.

Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett.

Järnkorset

Where eagles dare.. Örnästet

Saving Private Ryan

Har en på tungan, men har glömt namnet på den.

U571 (Ubåtsfilm.)

Pearl Harbour !!!

Kommer ej på nå fler. Varsågod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man får värsta lusten att spela WWII spel när man har sett på Band Of Brothers.

Nån som vet några bra WWII filmer/serier förutom BoB? Enemy at the Gates finns ju men den har jag sett.

Det skulle gå en idag kl:21.00 vet inte vilken kanal tror det är fyran

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tora Tora? (Jag tror den hette så)

Det är en gammal film som visar japanerna under deras attack mot Pearl Harbor. Jäkligt bra är den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor