xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jo, jag har ett Admin konto (namn: Admin) och ett användar konto (Namn: Alex). Alex kontot är en begränsad användare och admin administrativ (såklart). Nu har jag lyckats glömma bort administratörs lösenordet och måste få tillbaka lösenordet, utan att återställa det. Någon som kan hjälpa mig? Edit: Det är på Windows XP, SP2 Redigerad 10 mars, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det finns väl ledtrådar typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ultimate boot cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Testa att lämna det blankt, inget lösen alls altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Testa att lämna det blankt, inget lösen alls altså Går inte, varken normalt eller i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Går inte, varken normalt eller i felsäkert läge Inte säker, men gå in i felsäkert läge, och ändra passwordet för det adminstrativa (Stavning) kontot. edit: såg SP2 nu, har ingen aning hur det är med det. Redigerad 11 mars, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts