Jump to content

Blueprint Volvo 240 sedan

_lime_
 Share

Recommended Posts

FAN VA DRYGT ME STOR BOKSTAV!!!!!

hepp då men är det då nån som har en välgjord 244 i typ zmodeler eller 3d studio max å kan skicka? ska inte ha den i gta utan ska göra lite modifieringar på min riktiga bil å vill hällst kolla hur det blir innan man börjar på riktit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Fast 242:an e snyggare
Jo den ser sportigare ut, riktigt fin.

gaylord audi elle BMW (Bajs Mellan Wäxlarna) ?

Visst är Audi gaylord men den har även kolvringarna i grillen.. Bmw därimot är det inga fel på.

VOLVO ÄR BÄST

Volvo är det självklara valet!

Men för att inte snacka sönder tråden ang vilket bilmärke som är bäst så passar jag på att fråga om någon ur 200-serien finns som modd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA

BtW: så tycker jag om volvo också men annars e de audi som gäller...

Redigerad av madin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA

Mm men...

om du har mer än 20 i IQ borde du förstå att det är skillnad på årsmodelerna..

men det är klart jag vet ju inte hur mycket du har i IQ men. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns säkert några 240 som drar om din s2. beror väl på vilken motor som sitter i ??? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kvittar ju helt och hållet vilken årsmodell båda bilarna har, därimot vilken motor som sitter i 240:in, det har betydelse.

Finns säkert några 240 som drar om din s2. beror väl på vilken motor som sitter i ???

Precis, orginal drar ju 240 inte S2, men det tror och hoppas jag alla vet. Men nog finns det de 240 som drar en S2:a, herr Björcks förra 242 turbo har ju 522 ärliga bromsade hk så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa Audi är det som gäller inget annat skräp ^_^

Inget fel på volvo heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kvittar ju helt och hållet vilken årsmodell båda bilarna har, därimot vilken motor som sitter i 240:in, det har betydelse.

Precis, orginal drar ju 240 inte S2, men det tror och hoppas jag alla vet. Men nog finns det de 240 som drar en S2:a, herr Björcks förra 242 turbo har ju 522 ärliga bromsade hk så..

Visst det vet jag med motorn men pappa äger en s2 med 573 hästar gör 11,56 på strippen jag ville inte kränka ner bara förklara för er som kallar audi för gaylord.........men men så är det. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm men...

men det är klart jag vet ju inte hur mycket du har i IQ men. ^_^

Ööööö årsmodellerna som sagt så ville jag inte kränka ner på er som gillar volvo så snälla gör du inte de HELLER ok ? (På oss som gillar audi):">

Redigerad av madin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor