_lime_ Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hej har sökt men utan resultat.... så är det nån här som har ritningar/blueprints till volvo 240 sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 FAN VA DRYGT ME STOR BOKSTAV!!!!! hepp då men är det då nån som har en välgjord 244 i typ zmodeler eller 3d studio max å kan skicka? ska inte ha den i gta utan ska göra lite modifieringar på min riktiga bil å vill hällst kolla hur det blir innan man börjar på riktit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Kolla på http://www.smcars.net/forum vetja. Där finns massa blueprints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag orkar inte regga mig på en massa forum som jag endå inte kommer vara på sen........ så plz länka till bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tack...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Här!! Volvo 244 måste va den snyggaste bilen som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Den ser som något... ihoptryckt ut, eller? kan ju inte stämma så bra i ZM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Här!! Fast 242:an e snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Fast 242:an e snyggare Volvo e gay är är för eddie mewduza B*gar fast epa e fina;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Volvo e gay är är för eddie mewduza B*gar fast epa e fina;) De ä väl du som ä bög som inte gillar volvo!! va gilla durå? gaylord audi elle BMW (Bajs Mellan Wäxlarna) ? Volvo 240! den bilen äger ca 70% av mitt hjärta speciellt 242, ser mycke sportigare ut me 2 långa dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Volvo e gay är är för eddie mewduza B*gar fast epa e fina;) VOLVO ÄR BÄST Redigerad 24 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fast 242:an e snyggareJo den ser sportigare ut, riktigt fin. gaylord audi elle BMW (Bajs Mellan Wäxlarna) ? Visst är Audi gaylord men den har även kolvringarna i grillen.. Bmw därimot är det inga fel på. VOLVO ÄR BÄST Volvo är det självklara valet! Men för att inte snacka sönder tråden ang vilket bilmärke som är bäst så passar jag på att fråga om någon ur 200-serien finns som modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA BtW: så tycker jag om volvo också men annars e de audi som gäller... Redigerad 24 april, 2005 av madin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA BtW: så tycker jag om volvo också men annars e de audi som gäller... Mm men... om du har mer än 20 i IQ borde du förstå att det är skillnad på årsmodelerna.. men det är klart jag vet ju inte hur mycket du har i IQ men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA BtW: så tycker jag om volvo också men annars e de audi som gäller... Finns säkert några 240 som drar om din s2. beror väl på vilken motor som sitter i ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 om du har mer än 20 i IQ borde du förstå att det är skillnad på årsmodelerna..Det kvittar ju helt och hållet vilken årsmodell båda bilarna har, därimot vilken motor som sitter i 240:in, det har betydelse. Finns säkert några 240 som drar om din s2. beror väl på vilken motor som sitter i ??? Precis, orginal drar ju 240 inte S2, men det tror och hoppas jag alla vet. Men nog finns det de 240 som drar en S2:a, herr Björcks förra 242 turbo har ju 522 ärliga bromsade hk så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Offtopic:Ja men men...om ni tycker audi är så jävla dåligt så kan ju ni komma med en 240 sen kommer jag med s2 så ska vi se vem som drar vem eller? hehe då säger jag bara C YA BtW: så tycker jag om volvo också men annars e de audi som gäller... Jaa Audi är det som gäller inget annat skräp Inget fel på volvo heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det kvittar ju helt och hållet vilken årsmodell båda bilarna har, därimot vilken motor som sitter i 240:in, det har betydelse. Precis, orginal drar ju 240 inte S2, men det tror och hoppas jag alla vet. Men nog finns det de 240 som drar en S2:a, herr Björcks förra 242 turbo har ju 522 ärliga bromsade hk så.. Visst det vet jag med motorn men pappa äger en s2 med 573 hästar gör 11,56 på strippen jag ville inte kränka ner bara förklara för er som kallar audi för gaylord.........men men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Mm men... om du har mer än 20 i IQ borde du förstå att det är skillnad på årsmodelerna.. men det är klart jag vet ju inte hur mycket du har i IQ men. Ööööö årsmodellerna som sagt så ville jag inte kränka ner på er som gillar volvo så snälla gör du inte de HELLER ok ? (På oss som gillar audi):"> Redigerad 25 april, 2005 av madin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts