Crice Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Haha, såg slutet, måste säga att Henrik Pontén påminner om den där killen som spelar huvudrollen i "Tredje Vågen".. vad han nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Haha, såg slutet, måste säga att Henrik Pontén påminner om den där killen som spelar huvudrollen i "Tredje Vågen".. vad han nu heter. Jakob eriksson är det, om du menar den jag tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jakob eriksson är det, om du menar den jag tänker på Jepp, Jakob Eriksson.. slående likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Är det inte Jakob Eklund ni menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Offtopic - Jag visste att du inte skulle lämna forumet utan att du bara ville ha uppmärksamhet... Gulligt.. (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26046) Men jag glömde bort att jag hade lämmnat forumet din toffel. Men skit i det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men jag glömde bort att jag hade lämmnat forumet din toffel. Men skit i det nu. Glömde du bort det? Du lämnade forumet och glömde bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 .tror något data nörd psyk kommer mörda han som leder det där ( inte så intresserda av det där) eller något har bara en kännsla av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Glömde du bort det? Du lämnade forumet och glömde bort det? Lol, köttis, kan du inte försöka att lämna forumet igen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men sluta häng på mig, jag har det svårt rent allmänt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts