R2D2 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hahaha antipiratsbyråns hemsida blev hackad av hackers Nope. Bland annat hamsterpaj hade ett script som laddade en bild från deras sida varje sekund, vilket dödade sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Haha, give them hell. APB är rent sagt dumma i huvudet om dom tror att dom kan scanna Sveriges medborgare och komma undan smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 http://visionweb.se/jo/ Skriv under. /signed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Hahaha antipiratsbyråns hemsida blev hackad av hackers Nej inte hackad, det var ett enkelt javascript som reloadade deras logga hela tiden tills sidan gick ner. damn... missade R2D2s post Redigerad 11 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 /signed Me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Haha, man hittade ingenting på Banhofs servrar! Bra rensat! Jag lovar att Ponténs barn också har mp3 spelare med drös av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Någon som vet var APB håller till? Antipiratbyrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Lägg märke till att Antipiratbyrån och Banhof´s huvudkontor är i samma byggnad. och att Antipiratbyråns hemsida ligger på en av banhofs servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Lägg märke till att Antipiratbyrån och Banhof´s huvudkontor är i samma byggnad.lol folk från Bahnhof smyger ner till APB och tejpar över vattenkranarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Antipiratbyrån borde stämmas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Antipiratbyrån borde stämmas! Ta det lugnt nu, dom är snart det, eller uppfattade jag den här Jens Of Sweden och Bredband2-grejen fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Antipiratbyrån Hm bredvid "datagatan"... Huahua.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Skrev under det där, tänker sprida det till alla jag träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Antipiratbyrån Mohahaha, asnära min skola. Edit: Köp en sån här och stöd Piratbyrån! Fick min i brevlådan idag http://geektown.se/Internet-Pirate_21_7.html Redigerad 11 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Edit: Köp en sån här och stöd Piratbyrån! Fick min i brevlådan idag http://geektown.se/Internet-Pirate_21_7.html Nej, nej. Köp härifrån http://shop.piratbyran.org/ för att stödja piratbyrån! och att Antipiratbyråns hemsida ligger på en av banhofs servrar. APB:s tillslag kanske bara var en hämnd för att (rykte) Bahnof stängde ner APB:s sida efter script attacken för att APB vägrade betala bandbredden. (Eller nåt sånt) I vilket fall som helst kommer inte APB att stå högt i kurs hos internetleverantörerna. Edit: Woohoo 1555 signeringar! http://visionweb.se/jo/ Redigerad 11 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 APB SUGER! Åt helvete med dom! piratbyrån däremot äger rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Kommer inte låta APB söka igenom någon utav mina serverar om de skulle misstänka något även om de så skulle komma med piketen. De har inget i mina serverar att göra. Så fuck off APB! Redigerad 11 mars, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tycker APB's nya "moddade" hemsida är mycket snyggare... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Intervju med Pontén nyligen klar. Kom med kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Intervju med Pontén nyligen klar. Kom med kritik. Ingen fråga ifall han tycker det är rätt att lägga ner statliga pengar på att jaga pirater, och därigenom hjälpa kommersiella bolag att tjäna mer pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts