Foo Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hmm, påminner mycket om månen i The Legend of Zelda: Majora's Mask... där Skull Kid hotade landet Termina med att låta månen falla ner på marken... kanske blir en slags comeback... Jo, jag tänkte att det var något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Japp, bästa racingspelet någonsin! ... Men ja, bra kommer det bli, ingen tvekan om saken. Fast jag tycker att ^MeTaNoLiC^ är lite väl bakåtsträvande. För det är ju faktiskt ALTTP som är bäst. HAHA!!! Du fattar vad jag menar! Inget spel i någon genre kommer kunna överträffa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) ÄKTA??? En annan: Redigerad 24 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ÄKTA??? En annan: Första liknar typ Resident Exil 4 fodralet, med zeldalogga och en bild på link... Den andra ser datorgenererad ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Första liknar typ Resident Exil 4 fodralet, med zeldalogga och en bild på link... Den andra ser datorgenererad ut... Vilken är den första och den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vilken är den första och den andra? Den övre är etta, den nedre den andra, träskalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) KÄLLA Redigerad 26 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ... Jo, det är härliga bilder där... Och dem där fodralerna är falska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts