Blues Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Yeah! En utökad version av den gammla trailern finns nu att ladda hem http://www.gccafe.com/news/media/staff/Video/ZeldaGDC.mov EDIT: Glöm vad jag sa om utökad... Redigerad 10 mars, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Väntade hela dagen på denna filmen... Den där spökscenen såg precis ut som i The Lord of the Rings: The Two Towers? Redigerad 10 mars, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Ja där blev man ju lagom aberkåt! Jag vill ha det där spelet NU! Edit: Glodde några gånger till. Så nu har jag lite att klaga på. Link ser lite för mesig ut. Typ hans ben eller nåt. Vattnet i början ser för rent ut. Hästen ser lite mesig ut. O så ser resten lite för bra ut för att vara sant. :\ Men jag är ändå jävulskt kåt. :F Redigerad 10 mars, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det är länge sedan jag var riktigt kär i ett spel. Det var väl Final Fantasy 8 eller något sådant senast... GTA: SA var ett underbart spel, men helt enkelt inte ett sådant som man blir förälskad i. Mer som ett ragg. Medan Ocarina of Time, Majora's Mask, FFVII, FFVIII och Grim Fandango är spel man tar till sitt hjärta och aldrig låter försvinna där ifrån. Wind Waker var ett pinsamt stolpskott, men det här KAN INTE bli det... Åhhh, jag trånar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Två saker som jag tänkte på direkt när jag såg den första gången... Bild1: Är det där nån slags Goron? Bild2: Weehoo! Rida på ett stort svin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jepp, det är en Goron! Har varvat både Ocarina of Time och Majoras Mask till N64 (vilka minnen)! Vilken konsol kommer detta till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jepp, det är en Goron! Har varvat både Ocarina of Time och Majoras Mask till N64 (vilka minnen)! Vilken konsol kommer detta till? GameCube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ja där blev man ju lagom aberkåt! Jag vill ha det där spelet NU! Edit: Glodde några gånger till. Så nu har jag lite att klaga på. Link ser lite för mesig ut. Typ hans ben eller nåt. Vattnet i början ser för rent ut. Hästen ser lite mesig ut. O så ser resten lite för bra ut för att vara sant. :\ Men jag är ändå jävulskt kåt. :F Det är så hjälten ska se ut... PowerMan: Ja. det är en goron... men jag tror det bara är en slags träning som med Orca i The Legend of Zelda: The Wind Waker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 PowerMan: Ja. det är en goron... men jag tror det bara är en slags träning som med Orca i The Legend of Zelda: The Wind Waker... Men hur kan ni vara så säker på att det är en Goron? Det kan ju vara en Garon, en ny slags Goron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 www.zelda.com har nu uppdaterats och innehåller nu info och annat om detta spel också! även den nya trailern finns att hitta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Gud vad jag längtar!! Det lär bli det bästa Zelda-spelet nånsin, och grafiken är rätt härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Lite rykten om rösterna till nya Zelda. http://www.gamingeye.com/konsol/gamecube/n...et.eye?id=51748 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) .vilket sunkigt spel var bättre förr.. http://img14.imgspot.com/u/05/109/15/zelda02.JPG har spelat det i 15+ år utan att tröttna på det.. synd att utvecklingen bara går bakåt hela tiden Redigerad 20 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .vilket sunkigt spel var bättre förr.. http://img14.imgspot.com/u/05/109/15/zelda02.JPG har spelat det i 15+ år utan att tröttna på det.. synd att utvecklingen bara går bakåt hela tiden Nej nej, inte bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt Ser ut som två ögon och en mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt Tittar man noga ser man att det är en döskalle, en döskalle med afro, och ett stort gap, med ett gristryne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt Hmm, påminner mycket om månen i The Legend of Zelda: Majora's Mask... där Skull Kid hotade landet Termina med att låta månen falla ner på marken... kanske blir en slags comeback... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 .vilket sunkigt spel var bättre förr.. http://img14.imgspot.com/u/05/109/15/zelda02.JPG har spelat det i 15+ år utan att tröttna på det.. synd att utvecklingen bara går bakåt hela tiden ... Fattar inte va du snackar om. Jag fick zelda i det dar samlingspaketet til GC, men har inte spelat sa hemskt mkt tid vid det, har daremot spelat igenom OOT for kanske femtonde gangen. Jag langtar starkt efter det har spelet! Kommer bli det basta nansin, oavsett genre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 ... Fattar inte va du snackar om. Jag fick zelda i det dar samlingspaketet til GC, men har inte spelat sa hemskt mkt tid vid det, har daremot spelat igenom OOT for kanske femtonde gangen. Jag langtar starkt efter det har spelet! Kommer bli det basta nansin, oavsett genre!!! Japp, bästa racingspelet någonsin! ... Men ja, bra kommer det bli, ingen tvekan om saken. Fast jag tycker att ^MeTaNoLiC^ är lite väl bakåtsträvande. För det är ju faktiskt ALTTP som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts