Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Kolla på filmen: http://www.force-dynamics.com/video/force-...rallyschool.wmv Kolla ändå tills slutet (han kommer krocka)! Riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fan sån skulle man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gick in på sidan via blarf för några dagar sen, men jag kunde inte tyda var man får tag på dom eller hur mycket de kostar, men en sån där skall införskaffas innan min 25-årsdag altså; nån som vet var man köper och hur myck dollarz den kostar +PLUS+ , är den kompatibel med alla bilspel eller funkar bara vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gick in på sidan via blarf för några dagar sen, men jag kunde inte tyda var man får tag på dom eller hur mycket de kostar, men en sån där skall införskaffas innan min 25-årsdag altså; nån som vet var man köper och hur myck dollarz den kostar +PLUS+ , är den kompatibel med alla bilspel eller funkar bara vissa Om du kollar på bilder på den från hemsidan så ser den ganska "speciell" ut! Frågan e om det verkligen går att köpa som privatperson och sedan att få den att fungera med vanliga bilspel är nog ganska svårt! I ett klipp sitter han och spelar Live For Speed Tror att ett spel behöver stora modifikationer för att få "stolen" att fungera korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Kolla på filmen: http://www.force-dynamics.com/video/force-...rallyschool.wmv Kolla ändå tills slutet (han kommer krocka)! Riktigt kul! Slår vad om att Michael Jacksson har en sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Slår vad om att Michael Jacksson har en sån... Njae, det passar inte han att sitta och racea i en stol som den! Han skulle gått sönder vid inbromsning (med den sköra huden han har) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nädå.. skaffa näs-bh eller näs-bälte till honom så ska det nog gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nädå.. skaffa näs-bh eller näs-bälte till honom så ska det nog gå bra Jo det e ju klart, men hur fan skulle det sett ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den va fett ball men ser lite löjlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Gick in på sidan via blarf för några dagar sen, men jag kunde inte tyda var man får tag på dom eller hur mycket de kostar, men en sån där skall införskaffas innan min 25-årsdag altså; nån som vet var man köper och hur myck dollarz den kostar +PLUS+ , är den kompatibel med alla bilspel eller funkar bara vissa Den ligger på runt 20.000 $, va en kille på zatzy som skulle köpa en sån, men sen sa nån annan pris, då ville han helt plötsligt köpa en Redigerad 10 mars, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skulle väl tro att den kör med force feedback typ. Så det borde ju funka med dom flesta bilspelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fan va ball fast ja skulle krocka hela tiden och då skulle de inte vara så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Haha, man skulle ju vara livrädd, kolla slutet. Man kanske flyger ut genom fönstret om något är defekt på maskinen. Redigerad 10 mars, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Sidan kan inte visas för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Haha, man skulle ju vara livrädd, kolla slutet. Man kanske flyger ut genom fönstret om något är defekt på maskinen. Det kanske finns säkerhetsbälte, vilken upplevelse det skulle blivit! Men hade man inte sett att han krockat på skärmen så hade man ju trott att maskien hade buggar ur. Sen så hur fan hade det sett ut om man satt i en sån på sitt rum eller i vardagsrummet eller liknande, grannen hade ju trott att man var handikappad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts