P-C Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag vet att det finns en klistrad CS-tråd men ingen svarar där typ.. Jag har ett problem. När jag har reccat ett klipp på CS (1.6) så SYNS ibland inte gubbarna jag skjuter på! det blir bara blod och sånt. Och ibland ser CT'sarna ut Som T's!! Fett irreterande!! Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jag vet att det finns en klistrad CS-tråd men ingen svarar där typ.. Jag har ett problem. När jag har reccat ett klipp på CS (1.6) så SYNS ibland inte gubbarna jag skjuter på! det blir bara blod och sånt. Och ibland ser CT'sarna ut Som T's!! Fett irreterande!! Tacksam för svar Det är mycket buggar i CS record saken. ibland blir gubbarna Gordon Edit: Använd Fraps istället Redigerad 10 mars, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är mycket buggar i CS record saken. ibland blir gubbarna Gordon Edit: Använd Fraps istället Jo, men det är ju MYCKET lättare att recorda ett demo i konsolen i CS, för att sedan kolla på det och frapsa ner det i efterhand. Ibland så flyger ens armar omkring på skärmen, instället för att bara va där de ska, det är också irriteraande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Gammal bugg som Valve inte fixat på länge, men det kanske beror på att ingen har klagat. På de första rundorna så blir det så att gubbarna syns inte. Så är det i HLTV också. Och att CT ser ut som T och vice versa försvinner också en bit in i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Om du börjar recorda mitt i en runda. (Under buytimen, så blir det sådär.) Recca alltid på warmupen (t.ex.) för att gubbarna inte blir så. För om du reccar och dom rs:ar blir det inte så. Och därför att det blir sådär på HLTV är pga den börjar "recorda" när du connectar. Svårt och förklara, exakt som Cortez sa. Bugg som valve inte orka fixa. Redigerad 13 mars, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tack, tack! synd bara att dom fragsen jag recca är förstörda det var typ första rundan.. tog 4 USP hs värt att recca? svar: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Tack, tack! synd bara att dom fragsen jag recca är förstörda det var typ första rundan.. tog 4 USP hs värt att recca? svar: JA! Hehe, var du CT, o kollar på reccen, och ser att du skjuter ner 4 teammates eller? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts