Maxz Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har en uppgift i skolan att "fördjupa" mig i ett ämne så jag kan få bättre betyg, jag valde att fördjupa mig om Ramones. Jag söker svenska hemsidor med Ramones fakta. Jag har hittat lite på susning.nu, Wikipedia och på revoler.nu. Finns det någon bra svensk Ramonessida? Visst det går bra att kolla på den officiella hemsidan men den är på engelska så då måste man översätta allt till svenska och sen skriva ner det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Du kan ju fråga sajtens största fan, -MadeMaN- Ja och Mr. M är också ett stort fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jo jag hade tänkt att några av dom skulle svara här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jag hatar ramones! För att det där inte ska räknas som spam så: Har du testat google? Jag hittar allt jag söker på tre sidor! svensk sida Redigerad 10 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag hatar ramones! För att det där inte ska räknas som spam så: Har du testat google? Jag hittar allt jag söker på tre sidor! svensk sida Hmm den sidan var ju svensk också Ramones äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det beror på vad för information om dom... Sök google om bandet, imdb om medlemmar(längd vikt och var dom föddes och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ramones äger! Du suger vinnecool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 RAMÅNÄS ÄGER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tycker ramones e fett bra.....men det hör inte till saken vad nån tycker om dem just nu;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts