mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ok, igentligen inget om GTA SA, men det ser ut som om hon fottas i Verdant Meadows http://www.allthepink.com/album.php?id=116 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hmm, sant. Sen att den där teckningen högst upp på sidan är i "GTA-stil" gör det ännu mer likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jo det stämmer. I Tucson, Arizona finns det ju en riktig flygplans kyrkogård innehållandes bla de stora bombplanen B-52, B-29 mm. Det är väl förmodligen där R* har fått sin inspiration till Verdant Meadows. I övrigt var det fina bilder du har hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Hmm, sant. Sen att den där teckningen högst upp på sidan är i "GTA-stil" gör det ännu mer likt. Jojo lite vice-stil kanske Mr 7.2; jag har sett liknande på filmer men jag visste faktiskt inte var det låg, trodde det fanns flera Redigerad 10 mars, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) http://hacked.free-bsd.org/upload/images/b53gilo.jpg Bild från "kyrkogården" i Arizona. Flyplanen närmast ser ju nästan exakt likadana ut som från Verdant Meadows. Rätt grymt med så många plan på ett och samma ställe. (Finns säkert mer sådana här kyrkogårdar i världen, vet dock inte vart.) Redigerad 10 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 http://hacked.free-bsd.org/upload/images/b53gilo.jpg Bild från "kyrkogården" i Arizona. Flyplanen närmast ser ju nästan exakt likadana ut som från Verdant Meadows. Rätt grymt med så många plan på ett och samma ställe. (Finns säkert mer sådana här kyrkogårdar i världen, vet dock inte vart.) O fan va coolt men vet du hur många flygplan de e där?(Lite nyfiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag är nog lite trög men VEM är denna denise? Är det hon bruden i starship tropers eller vad!? Fattar inte riktigt poängen här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag är nog lite trög men VEM är denna denise? Är det hon bruden i starship tropers eller vad!? Fattar inte riktigt poängen här... Inte heller någon aning, men hon är ganska läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag är nog lite trög men VEM är denna denise? Är det hon bruden i starship tropers eller vad!? Fattar inte riktigt poängen här... Ja ,hon är med i Starship troopers och är en av de 2 bond brudarna i World is not enough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja och förutom att hon är SJUKT ful, så vad menar ni, vad gör hon i var-hon-nu-är-nånstans?! Och alla flygplan?!?!?! Den tecknade bilden längst upp till höger är det ända som påminner om gta men allt annat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja och förutom att hon är SJUKT ful, så vad menar ni, vad gör hon i var-hon-nu-är-nånstans?! Och alla flygplan?!?!?! Den tecknade bilden längst upp till höger är det ända som påminner om gta men allt annat?! Alla tycker att det ser ut som att hon är vid Den gammla risiga flygplatsen Verdant Meadows där man gör flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ah, dööh... Tack. Det tar ett tag innan de 2 små grå slutar slåss och sammarbetar istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ah, dööh... Tack. Det tar ett tag innan de 2 små grå slutar slåss och sammarbetar istället... Gör du ironi av mig nu eller tycker du att vi har ett bra sammarbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hehe, jo vi har ett bra sammarbete. Jag gör ironi på mig själv bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ok, igentligen inget om GTA SA, men det ser ut som om hon fottas i Verdant Meadows http://www.allthepink.com/album.php?id=116 Fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 OffForum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ok, igentligen inget om GTA SA, men det ser ut som om hon fottas i Verdant Meadows http://www.allthepink.com/album.php?id=116 Det finns väl ändå kraschade plan på fler ställen än där? Men är det i Verdant Meadows är väl ett stort sammanträffande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 OffForum? Vadå offForum?, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vadå offForum?, vad menar du? Annat ord för Offtopic, fast istället för topicen, är det hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Annat ord för Offtopic, fast istället för topicen, är det hela forumet. Men killen har fel i så fall, han som startade forumet sa att det kanske inte hade med San Andreas så mycket. Men vad fan det ser ut som att hon är vid Verdant Meadows. Nä, det gjorde mig lite arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts