xenon Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Behöver hjälp med ett uppdrag vid red dragon. Det går ut på att man ska ta ett plan vid flygplatsen sedan ska man åka till ett ställe som ligger vid "the big ear" (tror jag att det heter). När jag väl är där så vet ja inte va ja ska gör landa går ju inte för att det är massa hus där nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Behöver hjälp med ett uppdrag vid red dragon. Det går ut på att man ska ta ett plan vid flygplatsen sedan ska man åka till ett ställe som ligger vid "the big ear" (tror jag att det heter). När jag väl är där så vet ja inte va ja ska gör landa går ju inte för att det är massa hus där nere... Skulle du kunna skriva vad uppdraget heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skulle du kunna skriva vad uppdraget heter?? Hehe kommer inte ihåg men kan väl kolla lite sernare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hehe kommer inte ihåg men kan väl kolla lite sernare Om du gör det så kan jag kolla i strategi guiden för att se hur man klarar uppdraget . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Behöver hjälp med ett uppdrag vid red dragon. Det går ut på att man ska ta ett plan vid flygplatsen sedan ska man åka till ett ställe som ligger vid "the big ear" (tror jag att det heter). När jag väl är där så vet ja inte va ja ska gör landa går ju inte för att det är massa hus där nere... Jag tror det är Dam and Blast du håller på med? Iaf stället du ska åka till ligger som du sade ungefär vid The Big Ear, men det ligger jävligt högt upp i luften, en röd corona som du ska åka igenom så du triggar andra delen av uppdraget. Vill inte avslöja för mkt men du ska iaf hoppa fallskärm där uppifrån, och landa ungefär vid dammen i en röd markör. Resten är ganska lugnt att göra. Lycka till. Redigerad 10 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts