RavenE Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) 1, Måste man göra Zeros uppdrag för att få 100%? 2, Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? 3, Måste man ha 100% med flickvännerna för att få 100%? 4, Fick man inget när man klarat End Of The Line? Inget svar liknande detta: SÖÖÖK (Jag har sökt, men inget bra svar) Ädit: Kom på en fråga till: 5, Måste man göra Polis, ambulans, brandbil och taxiuppdragen för att få 100%? Redigerad 10 mars, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) 2, Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? 3, Måste man ha 100% med flickvännerna för att få 100%? 2. nej 3. nej dom andra kan jag inte svara på:"> edit: Ädit: Kom på en fråga till:5, Måste man göra Polis, ambulans, brandbil och taxiuppdragen för att få 100%? ja, det måste man göra om man vill få 100%. edit2: yes, ja han före Redigerad 10 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) 1. Ja det måste du 2. Det måste du nog med 3. Det vet ja inte men ja tror det 4. Jo du fick 10 000 tror jag + Respekt 5. Jepp det måste man EDIT : Måste man inte ha Guld på skolorna och flickvännerna.. ? EDIT 2 : Varför gurfi Redigerad 10 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 1, Måste man göra Zeros uppdrag för att få 100%? 2, Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? 3, Måste man ha 100% med flickvännerna för att få 100%? 4, Fick man inget när man klarat End Of The Line? Inget svar liknande detta: SÖÖÖK (Jag har sökt, men inget bra svar) Ädit: Kom på en fråga till: 5, Måste man göra Polis, ambulans, brandbil och taxiuppdragen för att få 100%? Svara inte på frågor om ni inte är säkra.... 1) Ja 2) nej 3) nej 4) Jo pengar + respekt 5) nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 EDIT 2 : Varför gurfi Ville bara retas lite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 1. Ja 2. Kommer inte ihåg, jag tror det 3. Nix 4. Det vanliga 5. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ville bara retas lite . Du lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Mer än 10 000 måste man väl ha fått efter "End of the Line". Tyckte jag hade en jävla massa pengar efter det uppdraget, som jag inte hade innan jag klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Men fan....bestäm er!! Måste man göra polis, etc, uppdragen för att få 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 1, Måste man göra Zeros uppdrag för att få 100%?Ja!! 2, Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? Jag tror det är så att du måste iallafall ha brons! Men annars är det guld! 3, Måste man ha 100% med flickvännerna för att få 100%?Nej!! 4, Fick man inget när man klarat End Of The Line? Lite gott och blandat! 5, Måste man göra Polis, ambulans, brandbil och taxiuppdragen för att få 100%? Ja, jag är helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja, jag är helt säker Men det är ju flera som säger att man INTE måste det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det har alltid varit så, vore dumt att bryta trenden. R* tog visserligen bort Unique Stunts-tjosanet, men ambulans-, polis- och brandbilsuppdragen är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det har alltid varit så, vore dumt att bryta trenden. R* tog visserligen bort Unique Stunts-tjosanet, men ambulans-, polis- och brandbilsuppdragen är kvar. Sådär nu är det avklarat! Du har fått det bevisat att man skall göra de "R3 Uppdragen" för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Sådär nu är det avklarat! Du har fått det bevisat att man skall göra de "R3 Uppdragen" för att få 100% Mmm...vad bra att jag fick det bekräftat! Usch....längtar inte tills det där Mc-grejen i SF.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Mmm...vad bra att jag fick det bekräftat! Usch....längtar inte tills det där Mc-grejen i SF.... :'( Vilken Mc-grej menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det finns Pimp-uppdrag också! Jag fick 300000$ efter End Of The Line eller de kanske beror på att jag tog alla pengar fíenderna hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Level 12 på polis , ambulans , brandbil och 10 på pimping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 1, Måste man göra Zeros uppdrag för att få 100%? 2, Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? 3, Måste man ha 100% med flickvännerna för att få 100%? 4, Fick man inget när man klarat End Of The Line? Inget svar liknande detta: SÖÖÖK (Jag har sökt, men inget bra svar) Ädit: Kom på en fråga till: 5, Måste man göra Polis, ambulans, brandbil och taxiuppdragen för att få 100%? Är säker på dom här svaren! 1: nepp 2: nepp 3: nepp 4: nepp, inget mer storyline uppdrag 5: nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Är säker på dom här svaren! 1: nepp 2: nepp 3: nepp 4: nepp, inget mer storyline uppdrag 5: nepp Inte för att vara petig, men nu har du fel man måste visst göra Zeros uppdrag för och polisuppdragen och ambulansuppdrgen och brandbilsuppdragen förr 100% Edit: kolla Azores prcis nedanför så förstår man bättre Redigerad 11 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är säker på dom här svaren! 1: nepp 2: nepp 3: nepp 4: nepp, inget mer storyline uppdrag 5: nepp Felaktiga! 1. Jo man måste göra Zeros uppdrag för att få 100%! 5. Jo man måste göra polis, brandbil, ambulans och taxiuppdragen för att få 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts