gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Skriv vad ni har uppnått (ungefär) om ni votar "Nej, det har jag inte". Voté: Nej, det har jag inte. men är på god väg. progress made 88.00% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vote : Nej, det har jag inte , men ja har ju bara haft spelet i 2 veckor . Jag ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jepp, fick det för ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Har haft 100 i typ 4månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Noppe men typ 79,8% Vote:Nej, det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nepp, har bara klarat storyn, men jag ska ta tag i 100 % så snart jag har spelat klart alla andra ospelade spel jag har. Och det är rätt så många. Man köper för mycket spel. Vote: Nej det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Har spelat igenom spelet 3 gånger men har inte lyckats få 100% på någon av de. Nu på min tredje fil håller jag iallafall på med att försöka uppnå 100%, är på runt 70% på den filen. Vote: Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vote: Ja det har jag. Kommer inte ihåg när men det var någon gång i Januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag har 97.33% som ni kanske ser på min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Skriv vad ni har uppnått (ungefär) om ni votar "Nej, det har jag inte". Voté: Nej, det har jag inte. men är på god väg. progress made 88.00% Vote: Nej, det har jag inte Jobbar på det . Har något över 70-80 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts