Jimmie Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (1) Undrar vad man får när man hittat alla: Ostron,Hästskor,Tags och när man tagit alla snapphotos(Stavning?) Och vad händer när man gjort alla polis uppdrag,brand uppdrag,taxi uppdrag och ambulans uppdrag..? (2)Jag undrar också om man kan gifta sig med nån av flickvännerna? Tack på förhand:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 1. Det mesta av det du frågar efter står i den klistrade tråden. 2. Nej det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) (1) Undrar vad man får när man hittat alla: Ostron,Hästskor,Tags och när man tagit alla snapphotos(Stavning?) Och vad händer när man gjort alla polis uppdrag,brand uppdrag,taxi uppdrag och ambulans uppdrag..? (2)Jag undrar också om man kan gifta sig med nån av flickvännerna? Tack på förhand:) Ostron: "Lung Capacity" och "Stamina" höjs till högsta Hästskor: Din gambling tur höjs + att du får M4,MP5,Combat Shotgun och Stachel Charges utanför The Four Dragons Tags: Du får massvis med "respect" + att du får AK-47,Tec-9,Sawn Off Shotgun och Molotov Cocktails i CJ:s hus Snapshots: Du får Micro SMG, Grenades, Shotgun och en Sniper utanför Garaget i Doherty (SF) Polis Uppdrag(Vigilante): När du gjort alla polisuppdrag får du 150% i skottsäkerhet på din Body Armor Branduppdrag(FireFighter): När du klarat det går livmätaren inte ner något när du går igenom eld Taxiuppdrag(Taxi Driver): Du får Nitro + Hydraler i alla Taxibilar Ambulansuppdrag(Paramedic): Samma som polisuppdraget bara att din livmätare blir mycket längre Du kan inte gifta dig med flickvännerna Redigerad 10 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har nyss tagit alla ostron men ja har inte fullt i Sex Appeal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har nyss tagit alla ostron men ja har inte fullt i Sex Appeal Oj skrev fel menar "stamina" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Oj skrev fel menar "stamina" Ok , synd för ja behöver mer Sex Appeal :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ok , synd för ja behöver mer Sex Appeal :'( Köp schysta kläder från Didier Schs och kör en Banshee eller någon annan sportbil får deu "Sex Appeal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Polis Uppdrag(Vigilante): När du gjort alla polisuppdrag får du dubbelt så mycket skottsäkerhet på din Body Armor Det där är FEL, man har 150% i Armor istället för 100. så det är inte dubbelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det där är FEL, man har 150% i Armor istället för 100. så det är inte dubbelt. Märkte det när du sa det , typiskt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Märkte det när du sa det , typiskt mig Det är mänskligt att göra misstag Fast lite utomjordiskt mycke misstag (buggar) R* har gjort. Redigerad 10 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det är mänskligt att göra misstag Fast lite utomjordiskt mycke misstag (buggar) R* har gjort. Det håller jag med om, men jag personligen älskar buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det håller jag med om, men jag personligen älskar buggar Buggar är kul, fast i uppdrag så kan det vara förjävligt. Bara dom är framme vid rätt tillfälle så håller sig kontrollen hel. (Dålig vana att slänga kontrollen i väggen om det går fel tack vare buggar o sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts