Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Han heter typ Janus eller något liknande väll?? Möjligt, jag kommer bara ihåg kodnamnet, 006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Alec Trevlyan heter han tror jag. Janus är hans specialstyrka som håller till i djungeln vid den stora parabolen. Edit: Kollade upp filmen på IMDB... Satan vad många kända skådisar som är med som jag inte hade en aning om vilka de var när jag såg filmen (10 år gammal som ni kanske vet)... lol Redigerad 10 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Han heter typ Janus eller något liknande väll?? Janus var en romersk skapargud som porträtterades med två ansikten, vända från varandra. (Viss likhet med Trevelyan alltså ) Janus är hans specialstyrka som håller till i djungeln vid den stora parabolen. Jasså? Är det så länge sen jag såg filmen? Hade för mig att Alec kallades för Janus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jasså? Är det så länge sen jag såg filmen? Hade för mig att Alec kallades för Janus. Samma här I slutet kanske han gör det? När han har bytit sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jasså? Är det så länge sen jag såg filmen? Hade för mig att Alec kallades för Janus. Jo, jag kommer ihåg det för i spelet på N64 kunde man välja "Janus Special Forces" som karaktär i Multiplayerdelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jo, jag kommer ihåg det för i spelet på N64 kunde man välja "Janus Special Forces" som karaktär i Multiplayerdelen Det kan ju också syfta på att han kallades Janus och att hans trupper "special forces" la till hans namn i början som en typ av ägandeform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Jag trodde vi snackade om att han var föräddare.. Men erkänn att han är föräddare i många filmer! Någon?! Redigerad 11 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts