Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hej! jag skulle bara vilja påpeka en sak. Har ni tänkt på att skådisen Sean Bean i nästan alla filmer jag sett med honom har han varit förädare! T.ex. i Golden Eye,National treasure,Lord of the rings och Ronin bara för att nämna några. Nån mer som tänkt över detta? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hej! jag skulle bara vilja påpeka en sak. Har ni tänkt på att skådisen Sean Bean i nästan alla filmer jag sett med honom har han varit förädare! T.ex. i Golden Eye,National treasure,Lord of the rings och Ronin bara för att nämna några. Nån mer som tänkt över detta? (:!!! I Sagan om Ringen är han ju inte förrädare, han får bara en liten knäpp i några sekunder, sen blir han helt normal när han halkar på att par löv och slår i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nej, inte särskilt! nödvändig tråd BTW,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Nej har aldrig slagit mig in Edit: Tre reply på samma gång (:!!! Redigerad 9 mars, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Skriv inte i den här tråden om ni ska vara så jävla taskiga! Nollor som inte har nåt liv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Nollor som inte har nåt liv!!!!! Perfa slutsats, Einstein. Och ja, han speler ofta skurk. Han gör det bra också, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Skriv inte i den här tråden om ni ska vara så jävla taskiga! Nollor som inte har nåt liv!!!!! Taskig (:!!! vi skrev ju bara att det har vi inte tänkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja! Sa jag att han spelar dålig som skurk eller?! Dessutom spelar han bra som förädare o! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Förlåt colorado.. Det gäller inte er alla! Men vinnecool! Du kan ta dig i arslet och sticka åt helvete! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Och ja vinnecool! Den här tråden har iallafall lite mera mening än dina skit trådar med noll mening! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Och ja vinnecool! Den här tråden har iallafall lite mera mening än dina skit trådar med noll mening! Nu ska vi väl ta det, det lilla lugna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ok ok... jag har ju lite problem med tempramentet som ni vet! Men sluta gnälla på denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Och ja vinnecool! Den här tråden har iallafall lite mera mening än dina skit trådar med noll mening! Ta edit nästa gång så slipper du dubbelposta (:!!! Edit: Inget gnäll utan bara ett tips Redigerad 9 mars, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Öhh..tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 I ronin är han väll inte förädare, han ljuger bara om att han va militär fast han inte va det och då vill dom inte ha honom i cuppen. förövrigt så är ronin en av mina favoritfilmer, fyra av mina favoritskådisar finns med: robert de niro, jean reno, tjejen Diedre(vet inte vad hon heter) och jean bean. väldigt bra action film och rekomenderar den starkt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Japp,ronin e bra! Shcysta biljakter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Och ja vinnecool! Den här tråden har iallafall lite mera mening än dina skit trådar med noll mening! Det finns en vacker "blänkande" knapp som kallas EDIT. Vet du vad man har den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Är han med i Goldeneye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Är han med i Goldeneye? Ja, han är superskurken, som var Bonds polare innan, han blev kidnappad typ och så blev han superskurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ja, han är superskurken, som var Bonds polare innan, han blev kidnappad typ och så blev han superskurk. Han heter typ Janus eller något liknande väll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts