Mathias Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Är sugen på att spela Red alert 2 mot någon halvbra svensk har inte kört så länge och är inte alls bra så om det är någon som vill möta mig skriv gjärna nedan vill självklart möta bra också, annars lär man sig ju inte men är som sagt inte så bra själv. skriv nedan (gjärna MSN också så vi kanske kan prata om det och köra några matcher) Har förövrigt tänkt mig att starta en liten "klan så om någon är sugen så säg gjärna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Yes äntligen jag är med, okej jag kanske inte är världens bästa men jag är iaf ganska så duktig. jaja här är iaf min msn humlan585@hotmail.com och på tal om din klan vill jag gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ja jätte kul addar dig. hoppas bara fler hakar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag är gärna med i klanen. MSN: strangegamer@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nu är klanen igång men medlemar är det få av så skriv gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 RA2, det är så jävla kul bara för att skryta så har jag vunnit över 7st brutal http://thecopy.mine.nu/sidan/ra2.html inte för att det är nån bragd men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Är det folk som fortfarande spelar Red Alert 2?! Många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Är det folk som fortfarande spelar Red Alert 2?! Många? Jag lirade RA (1) för inte så lång tid sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag kan vara med!!! När spelar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men alltså allvarligt, finns det några motståndare till eran clan? Många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vi är 4-5 stycken och ja det är många som spelar det online. vi har inte kört något än men tanken med clanen var den att man skulle kunna senare på ett forum fråga om någon var sugen och sen kör man på tex. en 8pers. bana och utmanar 4 stycken andra men om någon vill köra igång en egen clan åxå så kan vi ju möta varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 RA2, det är så jävla kul bara för att skryta så har jag vunnit över 7st brutal http://thecopy.mine.nu/sidan/ra2.html inte för att det är nån bragd men Det har väl jag med klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts