Stevex Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Var finns Cargo Bob och Crop Duster ? , det är de enda flygplanet/helikoptern jag inte provat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Var finns Cargo Bob och Crop Duster ? , det är de enda flygplanet/helikoptern jag inte provat :'( Cargobob finns i Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Cargobob finns i Area 69 Blir man alltid efterlyst när man går in där , ja vill få ut den utan att bli ner skjuten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Blir man alltid efterlyst när man går in där , ja vill få ut den utan att bli ner skjuten Cargo Bob finns uppe på taket där man gör uppdraget Up Up and Away. Men bara efter men har klarat uppdraget Redigerad 9 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Cargo Bob finns uppe på taket där man gör uppdraget Up Up and Away. Men bara efter men har klarat uppdraget Ok ja kommer att hämta den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Var finns Cargo Bob och Crop Duster ? , det är de enda flygplanet/helikoptern jag inte provat :'( Här e dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Cropduster finns på bilden som den andra lade in, Men man kan få cargoBob UTAN att bli efterlyst ! - Ta jetpacken från GraveAirCraft flygplatsen (Nånting?) Sen flyger du till KACC. Feul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts