felshoe Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Var finns irg och dom andra glasögonen man kan hitta ? har bara hittat irg i zero:s shop, men dom försvann när jag hade tagit dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det ska finnas en vid the big ear precis under parabålen. hoooas att jag inte plandar ihop dom nu bara . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Var finns irg och dom andra glasögonen man kan hitta ? har bara hittat irg i zero:s shop, men dom försvann när jag hade tagit dom. Vadå försvann. Om man tar ett vapen kan den ju inte försvinna?. Men pröva åk dit igen ock kolla om brillorna försvinner Jag vet inget annan ställe man kan hitta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimmie Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Man får brillorna på ett uppdrag från Truth... Man ska ta en ryggsäck som man kan flyga med(glömt bort namnet)från en militär bas. P.S Kan ha fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vad är det för glasögon som finns på Mad Dogs och hos Zero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 IRgoggles, värmeglasögon. har bara hittat dom, jag vill ha dom andra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 -----------> felshoe, det där hände mig också. dom försvann efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 IRgoggels, finns (ska finnas) i z:eds butik FINNS vi parabolen i öknen. Mörker seénde glasögonen finns bla. vid huset i LS i rikemans områder. Nära Maddogs hus! Har skrämande dålig dator så jag kan inte lägga upp en bild men om nån gör det så kan jag visa. Men ALL fakta finns ju på den översta tråden som Hultan (eller vem det var, minns inte) har skapat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Finns mörkerglasögonen vid det andra sparhuset vid Vinewood?? man har ju typ 2 sparhus där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Whallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Whallå? Lägg upp en karta så ska jag visa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts