Tackleberry Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tja jag skrev förförsta gången det här : Här är ett hus till dit spel AE_Dave sen när det är klart kan väl jag få spelet Nej, det gjorde du inte. Du skrev: hej jag har poroblem med bf1942 road to rome jag hittar inte crack till den ge mig ett namn på cracken Varför ljög du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hade ett vanligt problem. Okej, när vi ändå är inne på det...jag e rätt ny med GTA VC, men när jag gör Pizza Boy Uppdrag så vet jag inte hur man lämnar pizzan till kunden...? Jag har testat att stanna precis intill och att köra förbi precis intill. Need help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Testat med limousinen? Vet dock inte om man kan vara 5 pers i den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jag la upp skins för att de inte kom upp på Gtamods Redigerad 10 mars, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Humhum, skapade en topic just när jag hade fått GTA III ... Fånigaste frågan också: Någon som vet vart BF Injection finns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 "Asså jag blir FULLSTÄNDIGT galen på GTA3. Det hackar som om jag kör det på en 90mhz:are som inte har ett grafikkort. Jag har en 1200mhz med 512 mb RAM och en GeForce 2. Jag har laddat ner 3d analyze, high fps och chefzz ljud dll update beta v.2 och det hackar endå! OBS, kör på 640*480 med typ 5 streck på drawing disstance, ingen trails, med frame limmiter och frame sync och subtitles men ingen widescreen!!!!! (asså det hackar inte lite utan hela tiden!) SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG! sad.gif" , måste ha varit galen Hmm, kan skylla på att det var år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Missade du mitt inlägg eller? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 det är en båt som heter squallo, en av många nya båtar i gta:vc, ign har lagt upp en film med den. kolla här: Film Med Squallo (4807k) Så länge sen. Minns det knappt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nåt sånt här??? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/TAXI_KURIR.jpg lite dålig upplösning i spelet (men för att vara gjort på 2 minuter är jag nöjd. om du är intreserad kan jag försöka hitta nån stans att lägga den. /Patrik I en topic om Taxi bilar på den gammla goda tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Min första var: HELP ME! nämen hur kan man fixa sån där text (klassisk gta text) men man kan skriva vad man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 LOL: Hejsan. Fins det någon som kan modda en ny bil ?? Jag skulle vija ha en koenigsegg, Om någon kan göra en mod där det följer med en koenigsegg och att den inte bara byter ut en bil utan också namnet (Till koenigsegg asså) Jag er på idèer men låter er göra dom sen biggrin.gif = Rånar (Menar det ej) Andra posten: Tja. Roligt skin stuart.gifrolleyes.gif.... Men jag undrar om det fins någon duktig skineditor i detta forum ? Om det gör det undrar jag om han/hon har sätt Flåklypa Grand Prix. Om han/hon har det så skulle jag Gääärna vilja att han/hon kunde göra en mod med bilden ILL TEMPO GIGANTE och ett skin som liknar Reodor,Solvan eller Ludvig ///MVH Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) vadå fuck? Jacker sa fuck till mig. Redigerad 12 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jacker sa fuck till mig. Hur kunde han göra det när du inte hade skrivit något innan? Skrev han bara det till den senaste personen som reggade sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hur kunde han göra det när du inte hade skrivit något innan? Skrev han bara det till den senaste personen som reggade sig? Haha det har jag inte tänkt på. Jag kanske fråga vadå fuck, när han skrev det till någon annan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts