Jump to content

FÖRSTA reply

Krillepille
 Share

Recommended Posts

Min va :

jag tog en eld kastare och hade en barbeucue fest men dom flesta bara skuter gallet .

nu skäms jag för den

och ae_daves var :

Tjena på er alla!

Jag heter David Westerlund och en av 3 ledare för Avalon Entertainment.

Vi letar just nu efter mer folk som kan hjälpa oss och även roa sig själva med sin favorit syssla. (som på något sätt bör kunna underhålla andra.)

Om ni känner er intresserade så mailar ni förstås: Avalonentertain@hotmail.com

Om ni är ointresserade struntar ni i det... (Hehehe jag tror nog ni förstår det retas bara med er lite .)

Om ni är mer intresserade av vad vi arbetar med och så och annan information så läs nedan.

Avalon Entertainment skapades av mig och två bekanta av mig. (Vi tre har aldrig träffats i verkligheten men vi har god kontakt via msn, mirc och liknande program.) Vi bestämmde oss att starta Avalon Entertainment när vi arbetade på små två dimensionella spel för PC'n. (Inget blev dock känt eftersom vi inte gjorde release av något av dem.)

Just nu arbetar vi med modifikationer av PC spel, filmer (Teknade via Flash/Fireworks) och fortfarande förstås de gammla tvådimensionella spelen.

Vi funderar även på att börja göra datoranimerade filmer via Maxon Cinema 4D efter att fler och fler i teamet börjat intressera sig i 3D animering.

Vi betalar inte ut löner och liknande eftersom att vi inte är något speciellt företag och ännu känner nästan inga till oss.

Vi i teamet skulle bli glada om ni vill hjälpa oss att underhålla folk. Ni kan även om ni är för lata för att skicka ett email gå in på våran mIRC kanal:

#avalone

.

vaddå han bad juh om den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var i en tråd där någon med windows 2000 ville ha movie maker och alla sa att det inte funkade ;)

Killar Killar Killar, jag har movie maker på min Win 2000.. en kille skicka mig setupen från hans XP..!! så det ska funka stuart.gif

testa ladda ner o kör för mig funkade det..!

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min första reply:

jag hoppas på mycket info från rockstar, men itne all info.. jag vill självklart ta reda på mycket själv, men om det är små saker som kan vara kul och inte avslöjar nåt ur storyn, t.ex "där kan man köpa ett glas vatten" (ok, dåligt exempel, men ändå ungefär så jag menar)

sen bilder.. jag vill ha fler.. måånga fler, sen skulle det inte sitta fel med en karta.. en karta som visar hela statens konturer, men bara vägar och hus från los santos och blue-blabla vad det nu heter, sen får dom rita ut vägar och sånt allt eftersom..

det viktigaste jag vill veta är hur konturerna på staten ser ut, om det är hav eller öken eller nåt, kanske berg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min första reply:

jag hoppas på mycket info från rockstar, men itne all info.. jag vill självklart ta reda på mycket själv, men om det är små saker som kan vara kul och inte avslöjar nåt ur storyn, t.ex "där kan man köpa ett glas vatten" (ok, dåligt exempel, men ändå ungefär så jag menar)

sen bilder.. jag vill ha fler.. måånga fler, sen skulle det inte sitta fel med en karta.. en karta som visar hela statens konturer, men bara vägar och hus från los santos och blue-blabla vad det nu heter, sen får dom rita ut vägar och sånt allt eftersom..

det viktigaste jag vill veta är hur konturerna på staten ser ut, om det är hav eller öken eller nåt, kanske berg...

§2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än 50 kb.

Din tar 190.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25149

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=12216

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6117

Mitt första inlägg var iaf:

det finns en guide till Vice City som d skulle kunna köpa, men det kanske skulle vara lite onödigt.

Den är bra, och visar var alla hidden's finns. Finns oxå en annan massa info om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor