Fidde Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Om man kör ett uppdrag många gånger blir det lättare efter ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är sagt så, men det är inget jag märkt av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Om man kör ett uppdrag många gånger blir det lättare efter ett tag? Jag tror inte uppdragen blir lättare men viss appdrag blir kortare om man inte klarar det. Som om du skulle göra uppdraget utan att klara och du åker tillbaka för att göra det igen. Då kommer det fram nåt som kallas "Trip Skip" som gör så att du inte behöver göra haela uppdraget igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Mm GTAsajten.com skrev att de skulle bli lättare! men som sagt ja har inte märkt av de häller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hmm... konstigt om det vore så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag märkte av det på ett uppdrag då stog gubbarna där och gjorde typ ingenting. Men annars har jag inte märkt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts